0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вплив війни росії проти України на розвиток національного туристичного ринку (на матеріалах туристичної компанії Trigor Tour) (ID:899386)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 71
Рік виконання: 2023
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП ……………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ В УМОВАХ ВІЙНИ……………………………....6 1.1. Інтегрованість національного туристичного ринку в світовий туристичний простір……………………………………………………………...6 1.2. Фактори розвитку внутрішнього туризму………………………………...14 1.3. Фактори розвитку виїзного туризму……………………………………….22 РОЗДІЛ 2. ВПЛИВ ВІЙНИ НА ПОТЕНЦІАЛ ТУРИСТИЧНИХ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ………………………………………………………………………...25 2.1. Оцінка ресурсного потенціалу туризму в регіонах країни……………….25 2.2. Оцінка інфраструктурного забезпечення туризму в регіонах країни……29 2.3. Аналіз діяльність туристичної компанії «Trigor Tour» в умовах воєнного стану………………………………………………………………………………35 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ПІСЛЯВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ……………………………...38 3.1. Сучасні проблеми розвитку національного туристичного ринку в Україні……………………………………………………………………………38 3.2. Організаційно-економічні заходи післявоєнного відновлення національного туристичного ринку…………………………………………….48 3.3. Пропозиції для компанії «Trigor Tour» щодо стабілізації бізнесу……….57 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ………………………………………………...60 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….62 ДОДАТКИ………………………………………………………………………..70
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Туризм є одним з основних секторів української економіки. Однак туристичний ринок є дуже вразливим до різних кризових явищ, таких як стихійні лиха, епідемії, соціально-економічні та політичні кризи, а також військові конфлікти, що призводять до нестабільності в країні. Цей факт підтверджується станом української туристичної галузі, яка зазнала значного колапсу після початку повномасштабної війни. До початку широкомасштабної військової окупації в Україні вітчизняна туристична галузь мала потужний регіональний та національний ресурсний потенціал. В країні була створена та функціонувала система, яка інтегрувала соціальні, гуманітарні та економічні інтереси на міжгалузевому рівні, орієнтувалася на інтереси, потреби та прагнення туристів, мандрівників та екскурсантів, а також визначала пріоритетні можливості для організацій надавати туристичні послуги та брати участь у соціально-економічному розвитку країни. Система була створена. Туристична галузь, як і більшість галузей державного сектору, зазнала значного впливу масштабної військової операції та зіткнулася з низкою суттєвих викликів, пов'язаних зі значним руйнуванням природної, історичної, культурної та духовної спадщини України та туристичної інфраструктури, що використовувалася для розвитку туризму в країні. Питанням розвитку туристичної галузі України присвячено чимало наукових і практичних досліджень. Зокрема, Т. Сак, І. Біленька та Ю. Токачук проаналізували екологічні та економічні наслідки російсько-української війни; у дослідженні Н. Паньків розглянуто вплив війни на туризм та обговорено поведінку учасників туристичного ринку на всіх етапах кризи. Зокрема, дослідження ролі туризму у воєнний час представлені в роботах таких вітчизняних експертів, як Мар'яна Олеськів, Ірина Дворська, Євгенія Кудрявцева, Максим Орищак, Богдан Слуцький та інших вітчизняних експертів. Різні аспекти розвитку повоєнного туризму висвітлювали такі вітчизняні та зарубіжні дослідники, як К. Вебстер, С. Іванов, З. Косуха, І. Шамала, М. Савченко, М. Метревелі та Д. Тімоті. Поняття "військовий туризм" або "воєнний туризм" як перспективний вид туризму в післявоєнний період можна знайти в роботах Г.М. Заваліки, Д. Каднічанського, М. Каднічанської та І.Г. Смірнова. Об’єкт дослідження: організаційно-економічні процеси розвитку внутрішнього туризму в умовах війни та повоєнної відбудови на прикладі компанії «Trigor Tour». Предмет дослідження: теоретико-методологічні та практичні аспекти розвитку внутрішнього туризму в Україні в воєнний час. Мета дослідження: Дослідити особливості, сучасний стан та проблеми внутрішнього туризму в Україні та розробити рекомендації щодо подальшого розвитку туризму в повоєнний період. Завдання дослідження: - Визначити теоретичні засади розвитку сучасного туризму; - Проаналізувати сучасний стан розвитку внутрішнього туризму в Україні; - Проаналізувати проблеми розвитку внутрішнього туризму в Україні; - Проаналізувати проблеми розвитку внутрішнього туризму в Україні в період війни; - Запропонувати перспективи розвитку внутрішнього туризму в повоєнній Україні. Для досягнення поставлених завдань були використані наступні методи дослідження: - Логічне узагальнення (для забезпечення послідовності у проведенні наукового дослідження та формулюванні висновків); - Узагальнення та систематизація (для систематизації думок науковців та узагальнення категоріального апарату). - Аналіз та синтез (для виявлення особливостей, проблем та факторів, що впливають на розвиток внутрішнього туризму в Україні); - Схематизація та графічне зображення (графічне представлення основних теоретичних аспектів проблеми, наочне представлення статистичного матеріалу та аналітичних даних); - Статистичного аналізу та розрахунків (для аналізу розвитку внутрішнього туризму в Україні у повоєнний період). Наукова новизна дослідження полягає у наступному: - Подальший розвиток теоретичних положень, методичних підходів і практичних рекомендацій, тобто понятійно-категоріального апарату щодо розвитку внутрішнього туризму в Україні у повоєнний період - Подальший розвиток методичного підходу до ідентифікації та виявлення проблем розвитку внутрішнього туризму в Україні та формулювання рекомендацій щодо подальшого розвитку внутрішнього туризму в Україні у повоєнний період. Практичне значення результатів дослідження: положення дослідження можуть бути використані для розробки програм повоєнного відновлення в туристичній галузі та використані в роботі туристичних агенцій. Структура та обсяг: робота складається зі вступу, трьох розділів, загальних висновків та списку використаних джерел.