0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Теоретичні аспекти маркетингової діяльності (ID:92366)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Туризм
Сторінок: 15
Рік виконання: 2013
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ МАРКЕТИНГУ В ТУРИЗМІ 1.1. Функції маркетингу в туризмі 1.2. Основні умови та принципи застосування маркетингу в туризмі РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В ТУРИЗМІ 2.1. Поняття і фази маркетингового управління. 2.2. Планування маркетингової діяльності в туризмі. 2.3. Організація маркетингової діяльності туристичних підприємств ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову