ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СТУДЕНТСЬКОГО ТУРИЗМУ В СУМСЬКОМУ РЕГІОНІ (два розділи) (ID:939625)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ СТУДЕНТСЬКОГО ТУРИЗМУ 6
1.1. Поняття студентського туризму та його особливості 6
1.2. Різновиди студентського туризму 8
1.3. Історія розвитку студентського туризму в Україні та ЄС 10
1.4. Організація та методика проведення дослідження актуальних проблем та сучасних тенденцій молодіжного туризму 14
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТАНУ РОЗВИТКУ СТУДЕНТСЬКОГО ТУРИЗМУ В СУМСЬКОМУ РЕГІОНІ ТА ШЛЯХИ ЙОГО РОЗВИТКУ 18
2.1. Історія, сучасний стан та проблеми розвитку студентського туризму в Сумському регіоні 18
2.2. Розвиток інфраструктури для студентського туризму 20
2.3. Підвищення якості послуг для студентського туризму 22
2.4. Популяризація студентського туризму в Сумському регіоні 25
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА АВТОРСЬКОГО ТУРУ 27
3.1. Паспорт туру 27
3.2. Розробка авторського туру 27
ВИСНОВКИ 27
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 30
Зразок роботи
ВСТУП
Одним із напрямків міжнародного та регіонального туризму, який найбільш швидко розвиваються на сьогодні є молодіжний туризм, питома вага якого продовжує неухильно зростати. Частка молодіжного туризму становить сьогодні понад 20% від усіх міжнародних подорожей. Студентська молодь є однією з найбільш активних соціальних груп у галузі туризму, вони чи не найбільше подорожують як у навчальних, профорієнтаційних, так і у розважальних, рекреаційних та інших цілях.
Втім, на сьогодні в Україні індустрія молодіжного туризму залишається малоактивною попри глобальну активізацію молодіжного туризму у світі. Стихійний характер молодіжного та студентського туризму підсилює відсутність скоординованої державної політики в розвитку індустрії гостинності як такої. Вагому роль відіграє також і нестача фахових економічних, маркетингових досліджень потенційних молодіжних туристів. Актуальним вивчення розвитку студентського туризму є й на регіональному рівні. Так, Сумська область має вагомий туристичний потенціал, зокрема й потенціал у розвитку студентського туризму.
Предмет дослідження – туристичний потенціал Сумської області в розвитку студентського туризму.
Об’єкт дослідження – перспективи використання туристичних ресурсів Сумщини в організації студентського туризму.
Мета дослідження полягає у вивченні проблем та перспектив розвитку студентського туризму в Сумському регіоні.
Для досягнення поставленої мети дослідження необхідно виконати наступні завдання:
1) з’ясувати поняття студентського туризму та його особливості;
2) визначити різновиди студентського туризму;
3) розглянути історію розвитку студентського туризму в Україні та ЄС;
4) визначити методичні передумови проведення дослідження актуальних проблем та сучасних тенденцій молодіжного туризму;
5) дослідити туристську інфраструктуру Сумського регіону, освітні та культурно-історичні туристичні ресурси Сумщини;
6) здійснити аналіз стану розвитку туризму в Сумському регіоні;
7) визначити перспективи використання туристичних ресурсів Сумщини в організації студентського туризму;
8) розробити авторський студентський тур Сумщиною.
Для досягнення мети та вирішення поставлених завдань використовувалися такі методи дослідження: теоретичні – аналіз, синтез, порівняння, узагальнення; математичні й статистичні методи для кількісного та якісного аналізу даних, отриманих внаслідок проведення емпіричного дослідження.
Теоретична значущість дослідження полягає в уточненні основних понять – «молодіжний туризм», «студентський туризм», визначенні історії розвитку студентського туризму в Україні та ЄС, а також методичних передумов проведення дослідження актуальних проблем та сучасних тенденцій молодіжного туризму.
Практична значущість дослідження полягає у визначенні перспектив використання туристичних ресурсів Сумщини в організації студентського туризму, розробці авторського студентського туру Сумщиною. Результати дослідження можуть бути використані у навчальній діяльності студентів ( для написання статей, курсових та дипломних робіт), а також у ході організації та проведення авторських студентських турів на території Сумщини.
Структура роботи. Дослідження складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.
Інші роботи з даної категорії: