0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методи роботи зі словниками різних типів на уроках рідної мови в 5–12 класах (ID:1077750)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Українська мова
Сторінок: 29
Рік виконання: 2022
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………….. 3 РОЗДІЛ 1 КЛАСИФІКАЦІЯ СЛОВНИКІВ ТА ОСНОВНІ МЕТОДИ РОБОТИ З НИМИ НА УРОКАХ РІДНОЇ МОВИ………………………………………. 5 1.1 Класифікація словників…………………………………………… 5 1.2 Методика роботи зі словниками ………………………………………….. 12 РОЗДІЛ 2 МЕТОДИ РОБОТИ ЗІ СЛОВНИКАМИ РІЗНИХ ТИПІВ НА УРОКАХ РІДНОЇ МОВИ В 5–12 КЛАСАХ 16 2.1 Методи роботи зі словниками різних типів на уроках рідної мови в середніх класах ……………………………………………….………………… 16 2.2 Методи роботи зі словниками різних типів на уроках рідної мови в старших класах …………………………………………………...…………….. 21 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………... 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………... 28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Процес безперервної освіти передбачає інтенсивну цілеспрямовану роботу мовця щодо збагачення своїх знань про виражальні засоби мови, їх стилістичне розмаїття, щодо вдосконалення комунікативних умінь в основних видах мовленнєвої діяльності – аудіюванні, говорінні, читанні та письмі. Основним джерелом поповнення лінгвістичних знань про слово в усьому спектрі його значень є лексикографічна праця — словник. Однак мовець звертається до словника чи довідника лише за умови, якщо у нього вихована, культивована потреба проконтролювати свої знання та мовленнєву продукцію, якщо він знатиме, яке саме джерело є носієм потрібної йому інформації і як користуватися ним. На сьогодні основними показниками мовленнєвої та мовної компетенцій учнів середньої та старшої школи є рівні їхнього словникового запасу, орфографічної грамотності, які ефективно вдосконалюються за допомогою роботи з лінгвістичними словниками різних типів. Важливим моментом цієї роботи є створення умов для оволодіння школярами засобами ефективного пошуку, отримання, обробки та застосування лінгвістичної інформації в процесі навчання. Тому формування в учнів 5–12 класів лексикографічної компетентності як однієї з ключових є актуальною проблемою лінгводидактики. В осмисленні цього питання неоціненне значення мають праці М. Львова, Т. Рамзаєвої, М. Вашуленка, В. Широкова, О. Савченко, М. Пентилюк, В. Дубічинського, М. Лаврової, О. Семеног та ін. Однак досі немає ґрунтовного дослідження методики роботи зі словниками різних типів на уроках рідної мови у 5-12 класах. Це і зумовило актуальність нашої роботи. На думку М. Львова, «якщо вчитель та учні мають можливість постійно використовувати орфографічний, тлумачний, орфоепічний, етимологічний та інші словники, – то лексичний фрагмент уроку рідної мови може стати постійним!» [10, c. 35]. Об’єктом дослідження є методика роботи зі словниками різних типів. Предмет дослідження – методи роботи зі словниками різних типів на уроках рідної мови в середніх та старших класах. Мета: виділити та проаналізувати основні методи роботи зі словниками різних типів на уроках рідної мови в середніх та старших класах. Відповідно до зазначеної мети виникає необхідність розв’язання таких завдань: 1) охарактеризувати класифікую словників; 2) виділити основні методи роботи зі словниками різних типів; 3) подати фрагменти уроків із застосуванням методів роботи зі словниками різних типів у середній школі; 4) подати фрагменти уроків із застосуванням методів роботи зі словниками різних типів у старшій школі. Для досягнення визначеної мети та вирішення поставлених завдань були використані такі методи дослідження: описовий, індуктивний, аналітико-синтетичний. Структура курсової роботи. Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаної літератури. Теоретичне значення курсової роботи полягає в можливості подальших розробок методів роботи зі словниквами різних тирів на уроках рідної мови. Практичне значення дослідження полягає у можливості використання його результатів філологами під час вивчення курсу «Методика викладання української мови» та вчителями-словесниками на уроках рідної мови.