0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Жанрово-стилістичні параметри політичних PR-текстів (на матеріалі українських інтернет-ЗМІ) (ID:111412)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Українська мова
Сторінок: 92
Рік виконання: 2014
Вартість: 999
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Теоретичні засади лінгвістичного вивчення PR-текстів Поняття PR-текстів у сучасній лінгвістиці Письмова комунікація у PR-діяльності PR-інфорамція як різновид соціальної інформації Політичний PR та його особливості Проблеми технології і класифікації PR–текстів Жанрова система PR-текстів .Підходи до теорії жанрів у сучасній лінгвістиці Особливості формування і функціонування жанрів PR Жанри простих первинних PR–текстів Жанри комбінованих PR-текстів Висновки до розділу 1 Розділ 2. Жанрово-структурні характеристики політичних PR-текстів Політична програма Біографії Хронологічні Художні Гасло Заяви і звертання Висновки до розідлу 2 Розділ 3. Мовностильова організація сучасних PR-текстів Лексико–фразеологічні особливості сучасних політичних текстів Політична лексика і фразеологія Просторічна і жаргонна лексика Запозичена лексика Синтаксично-стилістичні прийоми у PR-текстах Висновки до розділу 3 Висновки Список літератури Список джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об’єктом дослідження є PR-тексти українських передвиборних кампаній, розміщені в мережі інтернет. Предметом дослідження є жанрово-стильові особливості PR-текстів. Мета дослідження полягає у встановленні концептуальної жанрової й стильової специфіки PR-текстів, а також шляхів вирішення теоретичних і практичних питань, пов’язаних із особливостями жанрової і стильової належності PR-текстів. Зазначена мета дослідження зумовила необхідність вирішення таких завдань: 1) описати і класифікувати жанри PR-текстів за різними ознаками; 2) виявити жанрово-структурні характеристики PR-текстів; 3) визначити лексико-фразеологічні властивості та синтаксично-стилістичні прийоми у текстах PR. Методологічною базою дослідження є семантико-стилістичний аналіз вивчення тексту як комплексної мовленнєвої дії, за допомогою якої адресант встановлює певні комунікативні взаємозв'язки з адресатом (Ф.С. Бацевич). Комунікативність тексту постає як здатність передавати повідомлення, спрямоване на найбільш ефективну реалізацію комунікативного наміру автора (Н.С. Валгіна, І.Р. Гальперін, С.В. Подолкова, О.О. Селіванова). Поставлені завдання зумовили використання таких методів: загальнонаукових методів аналізу й синтезу інформації – для уточнення принципів класифікації форм і жанрів PR-текстів; методу контент-аналізу – для організації вибірки й виявлення текстів складних мовленнєвих жанрів у складі PR-текстів; методу лінгвістичного опису – для обґрунтування жанрового статусу PR-текстів й виявлення формально-структурних і мовностилістичних особливостей досліджуваних текстів; методу семантико-стилістичного аналізу – для характеристики///