0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЕКРАННА І ЗВУКОВА НАОЧНІСТЬ ЯК ЗАСІБ МОТИВАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ РІДНОЇ МОВИ (ID:155435)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Українська мова
Сторінок: 60
Рік виконання: 2012
Вартість: 799
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………… …..3 РОЗДІЛ 1. ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ ЕКРАННО-ЗВУКОВИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ЇХ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ……………………………………………....7 1.1 Психолого-педагогічні чинники застосування екранно-звукових засобів навчання української мови у сучасній школі……………………………………………………….14 РОЗДІЛ 2. НАОЧНІ ЗАСОБИИ ЯК МЕТОДИЧНИЙ КОМПОНЕНТ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНИХ МОТИВІВ НАВЧАННЯ 2.1. Наочні засоби навчання. Місце наочних посібників у структурі рідної мови………………………………….....22 2.2. Наочність у процесі навчання української мови. Види наочності…………………………………………..27 2.3. Технічні засоби для унаочнення навчального матеріалу…………………………………………………..35 2.4. Використання комп’ютера як багатофункціонального технічного засобу…………………………………………40 ВИСНОВКИ…………………………………………………………… 49 ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………………...52 ДОДАТКИ……………………………………………………………….57
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову