0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Методика вивчення віршів на уроках читання в початкових класах» (ID:184901)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Українська мова
Сторінок: 52
Рік виконання: 2016
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ………………………………………………………………………………...2 ВСТУП………………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ І. МЕТОДИКА ОПРАЦЮВАННЯ ВІРШІВ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 1.1.Залежність методики вивчення від особливостей віршованого тексту. Структура та зміст методики читання віршів……………………………………6 1.2.Лексико-стилістичний аналіз тексту як засіб усвідомлення ідейно-образного змісту………………………………………………………………...11 1.3.Виразне читання віршів. Опрацювання партитури логічного читання-подальше усвідомлення змісту тексту…………………………………………15 1.4.Хорова декламація як засіб усвідомлення фактичного та образного змісту вірша,методика її опрацювання…………………………………………………26 РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ СТРУКТУРИ ТА ЗМІСТУ УРОКІВ ЧИТАННЯ ВІРШІВ. З ДОСВІДУ ВИВЧЕННЯ ВІРШІВ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. 2.1.Читання ліричних віршів………………………………………………….27 2.2.Читання байок……………………………………………………………….31 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………..35 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………….37 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ І. МЕТОДИКА ОПРАЦЮВАННЯ ВІРШІВ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 1.1.Залежність методики вивчення від особливостей віршованого тексту. Структура та зміст методики читання віршів. Існує дві форми організації художньої мови — вірш і проза. Вони склалися історично, мають свої особливості. Використання їх зумовлене естетичними завданнями, які вирішує письменник. Ліричні твори пишуть здебільшого віршами; романи, повісті, оповідання — переважно прозою. Трапляються й романи та повісті, які мають віршову форму .Є ліричні твори у прозі.Термін "проза" походить від латинського prosus — вільний, незв'язний, прямий. Вірш від латинського versus — оберт, ряд, порядок. Термін "вірш" має кілька значень: 1) рядок ритмізованого тексту; 2) метрична композиція або структура; 3) окремий твір; 4) форма буття поезії; 5) ритмічно організована художня мова. Віршем називають рядок і жанр. Але вірш не завжди є рядком, є вірші, розбиті на "східці", "драбинку". За смисловим характером вірші можуть бути філософськими, медитативними, сатиричними, публіцистичними, пародійними. За будовою — моновіршами, двовіршами, тривіршами (терцетами, терцинами), п'ятивіршами, строфічними, астрофічними, білими, верлібрами. Вірш має строгу організацію. Мова вірша лаконічна, вона емоційна, експресивніша, ніж прозова. Основна енергія вірша — ритм. Отже, мова віршів- ритмізована, а мова прози — вільна.