0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ АУДІАТИВНИХ УМІНЬ УЧНІВ НА УРОКАХ МОВИ (ID:300478)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Українська мова
Сторінок: 37
Рік виконання: 2016
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………..................3 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АУДІАТИВНИХ УМІНЬ УЧНІВ НА УРОКАХ МОВИ ………………...................................................................................…….....…..6 1.1. Вивчення поняття аудіювання.....................................................................6 1.2. Аудіювання як вид мовленнєвої діяльності. Види аудіювання …............9 2. СИСТЕМА РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ АУДІАТИВНИХ УМІНЬ УЧНІВ НА УРОКАХ МОВИ............................................................................................................12 2.1. Особливості сприймання мовлення на уроках української мови ..................................................................................................…...............12 2.2. Критерії добору текстів для навчання аудіювання……………............17 2.3. Система усних вправ на формування в учнів умінь слухати................19 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………...............27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………...............29 ДОДАТКИ……………………………………………………………………..............31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Навчання української мови на сучасному етапі розвитку національної школи спрямоване на формування національно свідомої особистості, яка є носієм мови, володіє лінгвістичними знаннями та високим рівнем умінь і навичок у всіх видах мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письма). Стан сучасного освітнього простору потребує підготовки молодого покоління до активної життєтворчості в якісно нових умовах сьогодення. Оновлення змісту навчання української мови в загальноосвітніх навчальних закладах пов'язується з певними змінами в стратегічних напрямах розвитку сучасної шкільної освіти – спрямування навчальної діяльності на вироблення в учнів необхідних життєвих компетентностей. Нині оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови здійснюється на основі функціонального підходу до шкільного мовного курсу, який передбачає таке співвідношення мовної теорії і мовленнєвої практики, за якого пріоритетним є розвиток умінь і навичок мовленнєвої діяльності. Володіння українською мовою, уміння спілкуватися, домагатися успіхів у процесі комунікації, уміти самостійно здобувати знання – це ті характеристики особистості, які здебільшого визначають досягнення людини практично в усіх галузях життя, сприяють її успішній адаптації до мінливих умов сучасного світу. Провідним каналом самостійного здобуття знань, розвитку й саморозвитку особистості учня є сприймання (аудіювання і читання) усних і письмових висловлювань (текстів), розуміння сприйнятої інформації, яка стає надбанням учня, сприяє формуванню вмінь відтворювати й створювати власні висловлювання в різних ситуаціях спілкування на основі здобутої інформації. Безперечно, дітей навчає насамперед життя умінню слухати: вони з раннього дитинства сприймають різні мовні команди, слухають пісні, казки, вірші, розповіді, які їм співають, розповідають, читають або дорослі, або слухають по радіо, телевізору. Проте вирішальну роль у мовленнєвому розвитку відіграє школа, яка повинна працювати за чіткою системою роботи з формування аудіативних умінь учнів. Таким чином, актуальність дослідження визначається, по-перше важливістю навчання учнів такого виду мовленнєвої діяльності, як аудіювання, що зумовлена життєвою необхідністю, постійно зростаючим потоком інформації і потребою орієнтуватися в ній, по-друге, недостатньою розробленістю цього питання в українській лінгвістиці, що й зумовило вибір теми курсової роботи – “ Формування аудіативних умінь учнів на уроках мови”.