0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

відповіді на питання мовознавство більш коротко, але зміст той самий (ID:672869)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Українська мова
Сторінок: 13
Рік виконання: 2022
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
1. Які явища складають звукову будову мови? 2. У чому полягає зв’язок і взаємозумовленість елементів звукової будови мови? 3. За якими параметрами класифікуються приголосні звуки? Які з цих параметрів прийнято вважати основними і які допоміжними (додатковими)? 4. Що таке фонема і чим вона відрізняється від інших величин мови? Хто з мовознавців першим увів поняття і термін “фонема” у світову науку про мову?Що таке алофон?У чому полягає діалектичний характер зв’язків між фонемою і алофонами? 5. Назвіть типи складів. 6. Які голосні називаються дифтонгами? Назвіть мови, у звуковому складі яких є дифтонги, наведіть приклади слів із даними звуками. 7. Що таке сегментні і суперсегментні (надсегментні) одиниці? До яких з них належать просодичні одиниці? 8. Які ви знаєте позиційні зміни звуків в українській мові? Охарактеризуйте їх, ілюструючи прикладами. 9. Що таке сингармонізм? У яких мовах він поширений? 10. Які зміни звуків називаються спонтанними? 11. Дайте визначення фонетичних (звукових) законів. Розкрийте їх сутність. Для чого потрібно знати фонетичні закони? Чи однакові фонетичні закони в усіх мовах? 12. Які основні і специфічні риси української літературної вимови, що виразно виділяють її з-поміж інших? 13. Чим відрізняється транскрипція від транслітерації? Наведіть приклади. 14. Розкрийте суть піктографії: зв’язок із живописом, символічне осмислення дійсності, умовність і постійність значень, здатність передавати абстрактні поняття. З’ясуйтесферу використання піктографії в наші дні. 15. Чим відрізняється ідеографія від піктографії? Які існують різновиди ідеографії? Які народи користуються ідеографічним письмом у наш час? Які ідеограми і чому збереглися в мовах із фонографічним письмом? 16. Наведіть приклади лігатур і діакритиків (діакритичних знаків) у відомих вам мовах. 17. Якими алфавітами користуються сучасні європейські мови? 18. Що таке орфографія? Які основні принципи лежать в основі української орфографії? Англійської? Ще однієї іноземної мови, якщо ви її вивчаєте? 19. Розкрийте поняття історичного (традиційного, етимологічного) принципу орфографії. Дайте приклади написань за історичним (традиційним, етимологічним) принципом в українській, англійській, ще одній іноземній (якщо вивчаєте) мовах. Чи доречно реформувати (спростити) орфографію англійської і французької мов? Що вам відомо про спрощення орфографії німецької мови? Якої-небудь іншої іноземної мови (на вибір)? 20. Що ви знаєте про становлення писемності в Україні? Розкажіть (використовуючи підручники, довідники з української мови) про етапи унормування українського правопису. Чи потребує орфографія сучасної української мови змін? Обґрунтуйте свою думку, використовуючи актуальні публікації засобів масової інформації.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
7. Що таке сегментні і суперсегментні (надсегментні) одиниці? До яких з них належать просодичні одиниці? Сегментні – це одиниці, які розміщені в лінійній послідовності. До них відносять звук, склад, фонетичне слово, фонетична синтагма та фраза. Суперсегментні – це одиниці, які об’єднують сегментні одиниці у єдине ціле. До них належать наголос та інтонація. 11. Дайте визначення фонетичних (звукових) законів. Розкрийте їх сутність. Для чого потрібно знати фонетичні закони? Чи однакові фонетичні закони в усіх мовах? Фонетичні закони – це закони, які керують регулярними змінами звукових одиниць, їх чергувань та сполучень. Їх сутність полягає в регулярності фонетичних змін у мові на певному етапі її розвитку