Методичні підходи до вивчення творчості Галини Кирпи у 5-6 кл. ЗЗСО (ID:899415)
Зміст
ЗМІСТ
ст.
1.ЗМІСТ………………………………………………………………………………3
2.Вступ……………………………………………………………………………..4-5
3.Розділ 1………………………………………………………………………….6-10
4.Розділ 2………………………………………………………………………...10-24
5.Висновки………………………………………………………………………25-26
6.Список використаної літератури…………………………………………….27-30
Зразок роботи
ВСТУП
Сучасна дитяча література відрізняється різноманітністю жанрів та тематики. Все частіше вона прагне знайти відповіді на актуальні питання сьогодення, такі як: рівність, життя і смерть, екологія, соціальна відповідальність тощо. Читання такої літератури сприяє формуванню у дітей критичного мислення та розуміння сучасних проблем. Однією з авторок таких пізнавальних і виховних творів для дітей є Галина Кирпа
Актуальність. Галина Кирпа – дитяча письменниця, яка присвятила свою творчість дітям і юнацтву. Книги письменниці допомагають дітям у розвитку уяви, вихованні моральних цінностей і підтримують інтерес до читання. Творчість письменниці входить до навчальних програм ЗЗСО, але залишається малодослідженою. Саме тому, наша робота є актуальною і має як теоретичну так і практичну цінність.
Метою даної роботи є дослідження й аналіз методичних підходів до вивчення творчості Галини Кирпи у 5-6 класах;
Для цього було поставлено та виконано такі завдання:
1. Описати життя і творчість письменниці
2. Опрацювати наукову літературу до теми;
3. Оглянути програми і методичні розробки
4. Створити конспекти уроків до обраних творів;
5. Описати методичні рекомендації щодо вивчення доробку письменниці;
6. Проаналізувати актуальність тематики творів ;
Об’єкт дослідження: творчість Галини Кирпи та її місце у сфері сучасної дитячої літератури
Предметом дослідження є програмні твори Г. Кирпи та їх методична інтерпретація
Методологічною основою дослідження є методи теоретичного узагальнення, аналізу та синтезу, компаративний, біографічний метод та інші, які використовувались у процесі збору та аналізу інформації даної роботи.
Інформаційною базою виступають роботи: Л.Прокопович, Н. Богданець-Білоскаленко, Н. Дзюбишина-Мельник, Ю. Бурдейна, Х. Кульчак, Т.Качак, О.Слижук
Новизна одержаних результатів:
1.Опрацьовано наукові джерела щодо теми
2. Доповнено дослідження науковців про творчість Галини Кирпи
3. Здійснено огляд програм і методичних розробок
3. Подано методичні рекомендації щодо вивчення доробку письменниці
Результати дослідження можуть використовуватися педагогами у процесі освітньої діяльності; науковцями під час написання наукових робіт.
Структура роботи: Робота складається із вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури.
Інші роботи з даної категорії: