0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Застосування дистанційних технологій під час вивчення української мови в 7 класі базової середньої школи. (ID:921163)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Українська мова
Сторінок: 32
Рік виконання: 2023
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ОРГАНІЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ УКРАНСЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ 1.1. Дистанційне навчання як виклик для учасників освітнього процесу 1.2. Ефективні методи дистанційного навчання української мови в школі Висновки до першого розділу РОЗДІЛ ІІ. З ДОСВІДУ ЗАСТОСУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У 7 КЛАСІ 2.1. Програма та тематичне планування уроків української мови у 7 класі 2.2. Методичні рекомендації щодо навчання української мови із застосуванням дистанційних технологій у 7 класі Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП (фрагменти) Пандемія та карантинні заходи (2020 р.), а також початок широкомасштабних воєнних дій на теренах нашої держави (2022 р.) спричинилися до введення дистанційного навчання в усіх регіонах України. Перед суспільством гостро постала потреба масового впровадження в усіх освітніх закладах технологій дистанційного навчання. Документами МОН дистанційне навчання визначене як повноправна форма, якою може забезпечуватися здобуття повної загальної середньої освіти. Доведенню доцільністі і важливості впровадження дистанційної форми здобування знань присвячені праці українських та зарубіжних педагогів (І. Воротникової, В. Бикова, В. Кухаренка, Г. Корицької, О. Кучерук, О. Спіріна, Д. Пейнтера <...> Останнім часом стало помітним стрімке зростання кількості студій, присвячених даній проблемі. Водночас досі бракує дослідження, у якому була б надана системна характеристика методів дистанційного навчання української мови. У даному контексті особливої актуальності набуває вибір прийомів і методів віддаленого (тобто дистанційного) навчання української мови у середній школі, зокрема адаптування технологій дистанційного навчання у ході вивчення даного предмету учнями різних вікових груп. <...> Отже, актуальність нашої роботи полягає у недостатній дослідженості проблеми впровадження дистанційних технологій у систему вивчення української мови у базовій школі. Мета дослідження: розкрити особливості застосування дистанційних технологій у ході вивчення української мови у 7 класі базової середньої школи, навести методичні рекомендації щодо адаптування семикласників до умов дистанційного навчання під час вивчення предмету. <...> Cтруктура роботи. Робота має чітку композиційну структуру і складається зі вступу, 2-х розділів, висновків, списку використаної літератури й додатків. Обсяг роботи - 32 сторінки, із них - 28 сторінок основного тексту. Бібліографія складається з 43 позицій і подана на 4 сторінках.