0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методика навчання учнів розв’язанню задач з екологічним змістом на уроках фізики (ID:243274)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Фізика
Сторінок: 91
Рік виконання: 2014
Вартість: 2500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ЦІЛІ, ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИКА ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПІД ЧАС РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З ФІЗИКИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ 9 1.1. Сутність поняття екологічне виховання та його висвітлення в психолого-педагогічній літературі. 9 1.2. Основні принципи та методи екологічного виховання при розв’язуванні задач на уроках фізики в загальноосвітній школі 14 РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ВПРОВАДЖЕННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ЗАДАЧ ЯК УЗАГАЛЬНЮЮЧОЇ КАТЕГОРІЇ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ УЧНІВ ПІД ЧАС УРОКУ ФІЗИКИ 27 2.1. Основні принципи та методи екологічного виховання шляхом використання задач з екологічним змістом на уроках фізики в загальноосвітній школі 27 2.2. Методика та результати науково-педагогічно го дослідження 50 РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ДОТРИМАННЯ ОСНОВНИХ ВИМОГ З ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ ПРИ РОЗВЯЗУВАННІ ЗАДАЧ УЧНЯМИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 56 3.1 Організація робочого місця учня при розв’язуванні задач 56 3.2. Дотримання основних вимог з техніки безпеки учнями при розв’язуванні задач з фізики 63 ВИСНОВКИ 66 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 68
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Актуальність дослідження зумовлена глобальними екологічними проблемами, які вимагають невідкладних радикальних змін у ставленні людини до природи. На попередніх етапах розвитку людства, коли інтенсивність негативного впливу на природу не перевищувала її можливостей до самовідтворення, екологічні проблеми не ставали перед людством з такою гостротою. На сучасному етапі питання традиційної взаємодії її з людиною виросли в глобальну екологічну проблему. Такий стан проблеми вимагає виховувати екологічну культуру і відповідальність в учнів з шкільного віку, оскільки в цей час придбані знання можуть надалі перетворитися в міцні переконання. У зв’язку з загостренням екологічної ситуації зростає необхідність екологічного виховання населення України і створення єдиної неперервної системи екологічної освіти, що охоплює всі вікові періоди людського життя. Процес екологічної освіти орієнтований, перш за все, на облагороджування людини, підвищення рівня її екологічної культури, розвиток у неї ціннісного сприйняття навколишнього світу, пізнання природних взаємозв’язків, а також на оздоровлення міжособових стосунків, виховання поваги до всього живого та усвідомлення своєї відповідальності за довкілля.