0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Криза культури як забування буття (М.Гайдеггер) (ID:320956)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Філософія
Сторінок: 16
Рік виконання: 2019
Вартість: 130
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ 3 1. Сутність кризи культури 4 2. Криза культури як забування буття (М.Гайдеггер) 10 Висновок 17 Список використаної літератури 18
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
2. Криза культури як забування буття (М.Гайдеггер) Як зауважує А. Зотов, усі фахівці погоджуються з тим, що Мартін Гайдеггер(1889–1976) зробив значний внесок у розвиток трьох дуже важливих проблемних сфер філософії ХХ століття: екзистенціалізму, герменевтики та сучасної філософської антропології, хоча сам Гайдеггер рішуче відмовлявся визнати свою близькість до двох із них – екзистенціалізму й антропології, оскільки його цікавить не людське існування, чим переймаються екзистенціалісти, і не сутність людини, яку намагаються зрозуміти філософські антропологи, а буття. Саме тому він, дистанціюючись від традиційної онтології, спочатку називав своє вчення “фундаментальною онтологією”, а після 1950 року відмовився і від використання цього терміна, оскільки останній, на його думку, занадто тісно пов’язаний з традиційною метафізикою, яку він категорично не приймав. На початку 50-х рр. ХХ ст. Гайдеггер зміщує акценти з філософсько-антропологічного розуміння Dasein до метафізичного, онтологічного розуміння. Тепер людина розглядається ним лише як частинка цілісного Буття. Буття перебуває від людини так близько, що його не потрібно шукати, а належить тільки прислуховуватися до цього буття, бути його пастухом, йти за його істиною. Наука, згідно з Гайдеггером, узагалі не мислить буття, не має справи з ним, не враховує цілісний смисл світу, його відкритість, неприхованість, не враховує ставлення людини до цієї неприхованості.