0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Анотація до книги Бубер М. «Проблема людини» (ID:711666)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Філософія
Сторінок: 3
Рік виконання: 2022
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Частина перша. «Шлях проблеми». Розділ 1. Питання Канта Розділ 2. Від Аристотеля до Канта Розділ 3. Гегель та Маркс Розділ 4. Фейєрбах та Ніцше Частина друга. «Спроби нашого часу». Розділ 1. Криза та її прояв Розділ 2. Вчення Хайдеггера Розділ 3. Вчення Шелера Розділ 4. Перспектива проблеми
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Бубер М. «Проблема людини» Видавництво - Ніка-Центр - 96 ст. Київ - 1998 р. Книга складається з двох частин. Частина перша. «Шлях проблеми». Розділ 1. Питання Канта Розділ 2. Від Аристотеля до Канта Розділ 3. Гегель та Маркс Розділ 4. Фейєрбах та Ніцше Частина друга. «Спроби нашого часу». Розділ 1. Криза та її прояв Розділ 2. Вчення Хайдеггера Розділ 3. Вчення Шелера Розділ 4. Перспектива проблеми Раббі Бунам з Пржизухи, один з останніх великих вчителів хасидизму, розповідає, що одного разу він сказав своїм учням: "Я хотів написати книгу, яка мала називатися "Адам" і вмістити в себе їй належало всю людину. Але потім я схаменувся і вирішив не писати цю книгу. У цьому слові істинного мудреця, що наївно звучить, знаходить свій вислів — хоча мета його була іншою — вся історія людських роздумів про людину. З найдавніших часів людині відомо, що для себе він є найдостойнішим предметом, але він і не наважується обговорювати саме цей предмет як щось ціле, тобто. відповідно до його буття і значення. Іноді він збирається зробити це, але незабаром проблематика даного заняття своєю власною істотою долає і виснажує його і він з мовчазною покірністю відступає — хай навіть для того, щоб поміркувати про всі інші речі між небом і землею, за винятком людини, хай навіть для того, щоб підрозділити людину на сфери, якими можна було б займатися окремо, не настільки проблематичним, не таким вимогливим і таким обов'язковим чином. Філософ Мальбранш, найвидатніший представник серед продовжувачів картезіанських досліджень, пише у передмові до свого основного, що вийшов у 1674 році праці "Розшукання істини": "З усіх людських наук наука про людину найбільше гідна людини.