0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В УКРАЇНІ (ID:1149958)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Фінанси
Сторінок: 37
Рік виконання: 2022
Вартість: 750
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…. 3 РОЗДІЛ 1 ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ МЕХАНІЗМУ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТИ 5 РОЗДІЛ 2 ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МЕХАНІЗМУ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ 12 РОЗДІЛ 3 КОНЦЕПЦІЯ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕХАНІЗМУ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТИ В УКРАЇНІ 22 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Розвиток освіти в Україні з кожним днем набуває все більшого значення для нашої держави і цьому питанню щоразу приділяють все більше уваги. В умовах сьогодення рівень освіти перебуває в системі пріоритетів, що послідовно створюються кожною з країн, та безпосередньо вказують на рівень всебічного розвитку нації. Тільки за рахунок якісної вищої освіти, кожен громадянин України може претендувати на гідне працевлаштування з високим рівнем зарплатні та всебічне визнання на світових просторах. Проте в наш час, залишається неврегульованим питання, що пов’язане з фінансуванням даного сектору. Для дослідження даної проблеми долучалось багато вітчизняних вчених, до найбільш відомих, які своїми працями зробили значний внесок у розвиток даного питання, слід віднести: О. Красільника, І. Ваховича, Т. Боголіба, Т. Єфименко, В. Опаріна, та багатьох інших. Мета дослідження - на основі системного підходу розробити концепцію удосконалення механізму фінансового забезпечення освіти, яка дозволить покращити її доступність і якість в Україні. Завдання дослідження: - визначити теоретичні аспекти форм і джерел фінансування розвитку освіти в Україні; - визначити особливості розвитку механізму фінансового забезпечення освіти в Україні; - з’ясувати проблемні аспекти фінансового забезпечення освіти в Україні; - дослідити іноземний досвід фінансування сектору, що пов’язаний з розвитком освіти; - розробити концепцію удосконалення механізму фінансового забезпечення освіти в Україні. Об’єкт дослідження - це процес фінансового забезпечення розвитку освіти в Україні. Предмет дослідження - це механізм здійснення фінансового забезпечення розвитку освіти в Україні. Методи дослідження - системний підхід, логічний, діалектичний, статистико-економічний, аналітичний, метод узагальнення. Наукова новизна - в курсовій роботі проведено обґрунтування теоретичних положень, сукупність яких визначає концептуальні засади до удосконалення механізму фінансового забезпечення розвитку освіти в Україні і запропоновано комплекс методів і моделей, запровадження яких дозволить досягти поставлених цілей. Наукові результати дослідження: - визначено теоретичні основи з питань механізму фінансового забезпечення розвитку освіти і науки в Україні; - визначено особливості розвитку механізму фінансового забезпечення освіти в Україні; - розроблено концепцію удосконалення механізму фінансового забезпечення освіти в Україні. Структура курсової роботи – курсова робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних посилань. Повний обсяг роботи 37 сторінок. Список використаних джерел включає 47 найменувань. Курсова робота містить 6 рисунків, 2 таблиці. РОЗДІЛ 1 ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ МЕХАНІЗМУ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТИ Становлення в Україні ринкових взаємин, інтеграція держави у велику фінансову систему обумовлює потребу змін у професійній структурі зайнятого населення, насамперед знавців високої та середньої кваліфікації. Результативність сфери освіти значною мірою залежить від її фінансування. У прогресивній фінансовій літературі уявлення «фінансування» використовується досить широко і часто у різних значеннях, внаслідок цього іншого поняття з приводу його визначення та переосмислення немає. Так, науковець Коленюк І. повідомляє, що фінансування розвитку освіти – це певна система відносин щодо освіти, розподілу та використання різних грошових джерел в освітній сфері. На її думку, під фінансуванням слід сприймати різні фонди грошових джерел, що виникають завдяки взаємодії різних ланок управління вищої освіти і забезпечують функціонування навчальних закладів. [6] Інший учений А. Красильник вважає, що фінансування розвитку освіти і науки відображає певний рівень їх фінансових ресурсів, при якому здійснюється безперервне і стабільне надходження грошей, ефективне і розумне їх використання, а також уміння залучати самостійно фінансові джерела відповідно до діяльності. [9] Відповідно до статті сімдесят один Закону України «Про вищу освіту», фінансування державних вищих навчальних закладів здійснюється за рахунок коштів державного бюджету на умовах державного замовлення на плату пропозицій з підготовки фахівців, наукових та науково-педагогічних працівників і за рахунок інших джерел, з дотриманням основ мотивованого та дієвого використання коштів, публічності та прозорості у прийнятті висновків. Фінансування комунальних університетів здійснюється за рахунок коштів районних бюджетів відповідно до Фінансового кодексу України та інших джерел, дозволених законодавством. Фінансування приватних закладів освіти виконується їх засновниками та іншими джерелами, згідно чинного законодавства. [10] Науковець Касич А. стверджує, що процес фінансування розвитку освіти і науки залежить від базового підходу до його втілення у життя і передбачення вибору з можливих альтернатив: державне та комерційне фінансування, за рахунок благодійних внесків, комбіноване фінансування тощо. За словами А. Тимошенко, основним способом зведення фінансового механізму системи розвитку освіти є принцип стратегічної орієнтованості, що вимагає розробки точної стратегії організації фінансових відносин, що забезпечить ефективне функціонування системи розвитку освіти відповідно до соціально-економічних цінностей соціуму. [18,19,21,23,25] Узагальнюючи уявлення науковців, які досліджували у своїх працях систему фінансування розвитку освіти і науки [27], можемо визнати, що пристрій фінансування даної галузі - це сукупність форм, способів, інструментів і важелів, пов'язаних з фінансовим забезпеченням та фінансовим регулюванням сфери розвитку освіти.