0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості використання економіко-логічних методів аналізу господарської діяльності на підприємстві та аналіз формування прибутку підприємства (ID:130235)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Фінанси
Сторінок: 34
Рік виконання: 2016
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
І. Теоретична частина. 1. Використання економіко-логічних методів аналізу господарської діяльності на підприємстві. 2.Анализ формування прибутку підприємства. ІІ. Практична частина.. Проаналізувати вплив на обсягу товарообігу підприємства зміни середньої вартості основних фондів та ефективності їх використання згідно приведених даних.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Алгоритми виявлення впливу цих факторів представ¬лені у наведених нижче факторних моделях . 1. ΔП =П * ( Р /Р -1), ( 3 ) де ΔП — зміна суми прибутку від реалізації за рахунок досягнутого рівня виконання бізнес-плану з обсягу реалі¬зації товарної продукції; П — сума прибутку від реалізації товарної продукції за бізнес-планом; Р — фактичний обсяг виручки від реалізації продукції у перерахунку на ціни, передбачені у бізнес-плані; Р — сума виручки від реалізації товарної продукції, передбачена бізнес-планом. 2. ΔП =С - С , (4 ) де ΔП — зміна суми прибутку від реалізації за рахунок економії (перевитрачання) собівартості товарної продукції; С — планова собівартість фактично реалізованої то¬варної продукції; С — фактична собівартість реалізованої продукції. З. ΔП =(С -С )-(Р -Р )*(1 –R ), ( 5) де ΔП — зміна суми прибутку від структурних зрушень у випуску і реалізації продукції; С — планова собівартість планового обсягу реалізації продукції; К — планова рентабельність продажів. 4. ΔП = Р -Р , (6 ) де ΔП — зміна суми прибутку від зміни середньозва¬жених цін на реалізовану товарну продукцію, передбаче¬них бізнес-планом. Для розрахунку впливу факторів на відхилення фак¬тичної суми прибутку від реалізації товарної продукції від бізнес-планової звітні дані підприємства слід доповнити розрахунковими показниками Р (тобто фактична вируч¬ка від реалізації у планових цінах) і С (планова со¬бівартість фактично реалізованої продукції). На заводі металовиробів вони становлять: Р = 25 828 тис. грн., С = 18 927 тис. грн. Звідси фактори, які вплинули на фор¬мування прибутку від реалізації на цьому підприємстві у звітному році, визначаються у таких розмірах: