0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оцінка недержавного пенсійного забезпечення в Україні (ID:200691)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Фінанси
Сторінок: 35
Рік виконання: 2017
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………….……………….3 РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи функціонування та розаитку недержавних пенсійних фондів в Україні………………………………………………………5 1.1 Сутність недержавних пенсійних фондів та характеристика їх видів…….5 1.2 Управління активами недержавних пенсійних фондів……………………9 РОЗДІЛ 2. Аналіз функціонування системи недержавного пенсійного забезпечення в Україні………………………………………………………….13 2.1 Аналіз формування доходів недержавних пенсійних фондів………..13 2.2 Напрямки використання коштів недержавних пенсійних фондів…………19 РОЗДІЛ 3. Шляхи удосконалення організації діяльності недержавних пенсійних фондів у системі пенсійного забезпечення в Україні………………24 3.1 Роль недержавних пенсійних фондів у системі пенсійного забезпечення..24 3.2. Проблеми та перспективи розвитку недержавних пенсійних фондів на сучасному етапі в Україні………………………………………………………..27 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Одним із найважливіших здобутків України протягом останніх кількох років є реформування пенсійної системи з метою підвищення рівня соціального захисту населення. Необхідність структурного реформування системи пенсійного забезпечення населення країни є очевидною, виходячи з таких соціально-економічних факторів, як: зростання демографічного навантаження; неспроможність традиційної солідарної системи, що базується на принципі перерозподілу, забезпечити необхідні фінансові ресурси для виплати гідних розмірів пенсій; соціальна несправедливість існуючої системи; низький коефіцієнт заміщення, тобто співвідношення розміру пенсії із заробітною платою. У сфері пенсійного забезпечення зміни проявилися в запровадженні приватного (недержавного) пенсійного забезпечення, яке функціонує в багатьох державах світу. У свою чергу, це спричинило появу якісно нових субєктів права - недержавних пенсійних фондів (далі - НПФ), яким властивий особливий цивільно-правовий статус, що пояснюється специфікою виду їхньої діяльності. Можна говорити про те, що законодавча модель НПФ ставить перед доктриною цивільного права завдання переосмислення й розвитку традиційних правових конструкцій, таких як: природа юридичної особи, правосубєктність юридичної особи, управління юридичною особою тощо. Вагомий внесок у формування національної концепції пенсійного забезпечення зробили українські вчені: Е. Лібанова, В. Бесєдін, В. Яценко, Б.Зайчук, І. Бондар, В. Новиков, О. Ткач, Д. Леонов, А. Федоренко. та інші. Об'єктом дослідження є суспільні відносини, що виникають з приводу цивільно-правового статусу НПФ. Предметом дослідження є наукові погляди, ідеї, концепції і теорії, нормативно-правові акти України та інших держав, які регулюють цивільно-правовий статус НПФ, практика їх застосування. Метою дослідження є виявлення тенденцій, що склались у діяльності недержавних пенсійних фондів в Україні та окреслення можливих перспектив їх розвитку, а саме передбачається вирішення таких основних завдань:  розглянути теоретичні концепції створення систем пенсійного забезпечення;  визначити соціально-економічну природу та особливості недержавного пенсійного забезпечення, тенденції його становлення та розвитку в системі соціально-економічних відносин;  обґрунтувати роль держави в регулюванні діяльності НПФ;  здійснити аналіз соціально-економічних передумов розвитку НПФ в Україні; виявити причини, що його гальмують, та обґрунтувати заходи, які доцільно впровадити у системі державного регулювання;  рекомендації щодо сприяння та розвитку добровільного пенсійного забезпечення;  розробити підходи до побудови системи моніторингу соціально-економічних індикаторів (показників) діяльності НПФ.  недержавний пенсійний фонд