0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ефективність використання оборотних коштів підприємства (на прикладі ПАТ «Нова епоха») (ID:206264)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Фінанси
Сторінок: 34
Рік виконання: 2017
Вартість: 75
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………...... 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОБОРОТНИХ КОШТІВ ПІДПРИЄМСТВА………….. 5 1.1 Економічна сутність та склад оборотних коштів…………………….….. 5 Показники ефективності використання оборотних коштів……………... 10 1.3 Методичні аспекти управління оборотними коштами…………………... 13 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ ТОВ «НОВА ЕПОХА»………………………… 15 2.1 Загальна характеристика ПАТ «Нова епоха»……………………………. 15 2.2 Аналіз балансу та звіту про фінансові результати ПАТ «Нова епоха»… 18 2.3 Оцінка результативних показників функціонування ПАТ «Нова епоха» 23 3. ШЛЯХИ ЗРОСТАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОБОРОТНИХ КОШТІВ ПІДПРИЄМСТВА…………………………………. 27 ВИСНОВКИ……………………………………………….…………………… 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………. 32 ДОДАТКИ……………………………………………………………………… 34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Метою курсової роботи являється дослідження теоретико-методологічних аспектів діагностики банкрутства вітчизняних підприємств. Згідно поставленої мети сформовано наступні завдання на курсову роботу: визначити сутність та склад оборотних коштів підприємства; розглянути показники ефективності використання оборотних коштів; дослідження методичних аспектів управління оборотними коштами; надати характеристику ТОВ «Нова епоха»; виконати аналіз балансу та звіту про фінансові результати у ТОВ «Нова епоха»; виконати оцінку результативних показників функціонування ТОВ «Нова епоха»; знайти шляхи зростання ефективності використання оборотних коштів ТОВ «Нова епоха»; Об’єктом дослідження курсової роботи є оборотні кошти підприємства Предметом дослідження є аналіз стану та ефективності використання оборотних коштів у ТОВ «Нова епоха». Інформаційною базою дослідження є законодавчі та нормативно-правові документи, статистичні та звітні дані ТОВ «Нова епоха» за 2014-2016 рр., науково-методичні публікації у періодичній пресі, довідкова і монографічна література, дані мережі Інтернет. В дослідженні застосовано логіко-діалектичний метод пізнання, методи системного аналізу, абстракції, синтетичних оцінок, метод багатовимірного статистичного аналізу, групувань, вибірок тощо. РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОБОРОТНИХ КОШТІВ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Економічна сутність та склад оборотних коштів Для здійснення власної фінансово-господарської діяльності підприємство повинне мати у своєму розпорядженні відповідні виробничі фонди. За характером своєї участі у процесі виробництва вони поділяються на основні і оборотні. В основі такого поділу лежить відмінність у русі вартості засобів праці і предметів праці [2]. Матеріальною основою виробництва є виробничі фонди у вигляді засобів і предметів праці. У процесі функціонування вони по-різному переносять свою вартість на вартість готового продукту [2]. На відміну від основних виробничих фондів оборотні фонди споживаються в одному виробничому циклі і їхня вартість повністю переноситься на вартість виготовленої продукції. При цьому одна їхня частина в речовій формі входить до створеного продукту і набирає товарної форми, в якій її буде використано споживачем. Інша частина також повністю споживається у процесі виробництва, але, втрачаючи свою споживну вартість, у речовій формі до продукту праці не входить (паливо) [2]. Оборотні виробничі фонди становлять собою мінімально необхідні для виконання виробничої програми запаси сировини, основних матеріалів, покупних напівфабрикатів, допоміжних матеріалів, палива, запасних частин для ремонту, малоцінних і швидкозношуваних предметів, а також незавершеного виробництва [2]. Фонди обігу, хоч і не беруть участі безпосередньо у виробничому процесі, є необхідним елементом для забезпечення єдності виробництва і обігу. Сфера їхнього функціонування створює передумови для виділення їх у самостійне поняття "фонди обігу" [2]. Фонди обігу складаються із запасів готової продукції на складі підприємства; товарів, відвантажених покупцям; залишку грошових коштів на рахунку в банку і касі підприємства [2]. Оборотні виробничі фонди і фонди обігу знаходяться в постійному русі і забезпечують безперервний кругообіг засобів. При цьому відбувається постійна і закономірна зміна форм авансованої вартості: з грошової вона перетворюється на товарну, потім — на виробничу і знову на товарну і грошову. Таким чином, виникає об'єктивна необхідність авансування коштів для забезпечення безперервного руху оборотних виробничих фондів і фондів обігу з метою створення необхідних виробничих запасів, незавершеного виробництва, готової продукції і умов для її реалізації [2]. Організація оборотних коштів включає: визначення складу і структури оборотних коштів; визначення потреби підприємства в оборотних коштах; визначення джерел формування оборотних коштів; розпорядження та маневрування оборотними коштами; відповідальність за зберігання та ефективне використання оборотних коштів [2]. Склад оборотних коштів — це сукупність окремих елементів оборотних виробничих фондів і фондів обігу. Структура оборотних коштів — це частка вартості окремих статей оборотних виробничих фондів і фондів обігу в загальній сумі оборотних коштів. Структура оборотних коштів має значні коливання в окремих галузях господарства. Вона залежить від складу і структури витрат на виробництво, умов поставок матеріальних цінностей, умов реалізації продукції, проведення розрахунків (наприклад, вугільна промисловість, легка та харчова промисловість, машинобудування, нафтохімічна промисловість) [2]. Склад і структура виробничих запасів, незавершеного виробництва і готової продукції є важливим індикатором комерційної діяльності підприємства [2]. Розуміння специфіки структури оборотних активів на підприємстві дає змогу не лише краще управляти ними, а й концентрувати увагу саме на тих ділянках, де має бути забезпечене найефективніше їх використання. Це можна віднести не лише до нормованих статей оборотних активів, а й до тієї їх частини, яка обслуговує сферу обігу [2]. Важливого значення також набуває класифікація оборотних коштів, оскільки дає можливість підприємству визначити оптимальний склад і структуру, потребу та джерела формування оборотних коштів. Від цього значною мірою залежить фінансовий стан підприємства. Оборотні кошти класифікуються за декількома ознаками [2]. РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕСУРСІВ ТОВ «НОВА ЕПОХА» 2.1 Загальна характеристика ТОВ «Нова епоха» Рекламне агентство «Нова епоха» - рекламно-виробнича група в Києві, яка заснована в 1999 році і успішно здійснює свою діяльність на ринку рекламних послуг. Процес створення рекламного продукту відбувається за участю наступних фахівців РПГ «Нова епоха» Над створенням ідей і яскравого образу працюють: Креативний дизайнер-графік 2D, 3D графіка Копірайтер, архітектор. Потім естафета переходить до технічних фахівців: Технолог з виробництва POSM підбере оптимальні технології виробництва Інженер-технолог зробить необхідні розрахунки і креслення Фахівці напрямків складуть кошторис і нададуть замовнику Реалізацією IT рішень займуться: WEB-дизайнер Команда досвідчених програмістів Спеціаліст СЕО Реалізацією рішень по графіка займеться дизайнер-графіка. Рішення по поліграфії виконає верстальник, фотограф і друкарі. Призводство POSM, рекламних конструкцій, торгового обладнання та оформленін плівкою, що самоклеїться зроблять макетники - фахівці зі стажем понад 8 років Досвід, накопичений з минулого століття, з моменту становлення рекламного ринку в країні: дозволяє пропонувати замовнику оптимальне співвідношення «ціна-якість-терміни», що підтверджують рекомендаційні листи і відгуки від наших клієнтів говорить про стабільність та надійність нашої компанії як партнера Оптимальний підбір сервісів. Лінійка виробляє і постачає послуг і продукції побудована таким чином, що б замовник міг реалізувати потребу в будь-якої рекламної продукції в одній компанії, переклавши відповідальність за терміни і якість на наших фахівців Істотно заощадити час, бюджет і нерви дозволить гідне поєднання: якісного клієнтського сервісу наявність виробничої бази цін виробника можливість роботи і доставка по території України З огляду на, що в даний момент жоден ВНЗ не готує фахівців по рекламному продакшену і при самостійному замовленні рекламної продукції замовник часто отримує неякісний продукт в силу відсутності необхідних знань, наші фахівці проводять консультації з цього питання з представниками замовника в рамках довгострокового співробітництва. Основні напрямки рекламної діяльності - це комплексне рекламне обслуговування корпоративних клієнтів за наступними напрямками: POS матеріали. Виробництво всіх видів зовнішньої реклами. Виготовлення всіх видів поліграфічної продукції. Виробництво торгового і виставкового обладнання за індивідуальними замовленнями. Виробництво і розміщення реклами на транспорті, брендування транспорту, обклеювання автомобілів плівкою. Дизайн і пошиття корпоративного одягу та одягу для промоакцій. Сувенірна продукція (сувенірка) - сувеніри та подарунки, щоденники, рекламні бізнес сувеніри і ділові подарунки з логотипом, фірмовою символікою. Наше рекламне агентство є прямим імпортерами сувенірно-подарункової продукції У табл. 2.1 виконаємо аналіз основних фінансово-економічних показників діяльності ТОВ «Нова епоха» на протязі 2014-2016 рр. Дані табл. 2.1 свідчать про зростання величини чистого доходу (виручки) від реалізації продукції на 4274 тис. грн. у 2015 р. та на 1173 тис. грн. у 2016 р. В свою чергу відбулось зростання собівартості реалізованої продукції у 2015 р. на 12489 тис. та у 2016 р. на 8166 тис. грн. Відмітимо про отриманням підприємство чистого збитку, велична якого у 2015 р. зросла на 1314 тис. грн. та у 2016 р. – на 74472 тис. грн. Відмітимо про зниження ефективності використання оборотних коштів. Про це свідчить зниження коефіцієнту оборотності оборотних активів у 2015 р. на 0,01 пункти та у 2016 р. – на 0,11 пункти. У 2015 р. відбулось зростання ефективності використання трудових ресурсів та у 2016 р. їх зниження. Також відзначимо про зниження ефективності використання основних засобів підприємства. На рис. 2.1 відображено графічну ілюстрацію зміни показників фінансово-економічної діяльності ТОВ «Нова епоха».