Зміст
Вступ
1. Загальне знайомство з структурою управління та організацією економічної роботи на ФОП
2. Розгляд нормативно – правової бази, яка регулює роботу бази практики
3. Оцінка фінансового стану ФОП
2.2 Оцінка фінансового стану ФОП
4. Аналіз фінансових результатів та їх використання
5. Організація грошових розрахунків
6. Оцінка фінансового планування
7. Внутрішній контроль фінансово – господарської діяльності
Висновки
Фізична особа – підприємець:
1.Може бути зареєстрований лише за місцем прописки у паспорті.
2.Несе відповідальність за свою діяльність всім своїм майном.
3.Перебуваючи на єдиному податку зобов’язаний щомісячно його сплачувати незалежно від того чи проводиться фактично підприємницька діяльність. Для того, щоб податок без фактичної підприємницької діяльності не сплачувати необхідно перейти на загальну систему оподаткування, обліку і звітності.
4.Може працювати без печатки і рахунку, має право отримувати від клієнтів готівку без ліміту і без касового апарату.
У підприємця в умовах ринкової системи відносин не має іншого шляху впливу на споживача, окрім як діяти разом з його інтересами. Однак це не означає, що підприємець повинен діяти тільки у суворій відповідності з вже виявленими інтересами споживача. Сам підприємець може формувати попит споживача створювати нові споживацькі потреби.
Таким чином, основною проблемою підприємця є необхідність “завоювати” споживача, створити коло власних споживачів. Основними засобами впливу підприємця на споживача виступають такі фактори:
новизна товару, та його відповідність інтересам споживачів;
якість;
низька ціна товару;
ступінь універсальності товару;
можливість скористатись послугами післяпродажного сервісу;
престижність та привабливість реклами товару тощо.
Підприємництво виступає в якості особливого виду активності, бо його початковий етап повязаний як правило лише з ідеєю результатом розумової діяльності, після чого приймає матеріалізовану форму. Підприємницька діяльність – це перш за все інтелектуальна діяльність енергійної і ініціативної людини яка, володіючи будь-якими матеріальними цінностями використовує їх для організації бізнесу.
Перехід української економіки до ринкових відносин повязаний з встановленням та розвитком підприємництва. Успіх у підприємницькій діяльності досягається знаннями, практикою, необхідними матеріальними засобами і психологічними якостями людини.