Зміст
Вступ
Розділ 1 показники ефективності діяльності компанії
Розділ 2 аналіз показників конкурентоздатності корпорації
Висновки
Список використаних джерел
Процес всебічного пристосування підприємства до умов середовища характерний для ринкових умов господарювання обумовлюється загальною макроекономічною ситуацією, зміною кон’юнктури ринку чи впливом внутрішніх факторів підприємства. Для ефективного розвитку в конкурентному середовищі підприємство повинне мати певний рівень прибутку, постійно збільшувати свою ринкову вартість, зберігати та збільшувати частку ринку. А це, в свою чергу, передбачає постійні зміни на підприємстві в організаційні структурі, технології, управлінні.
Для опрацювання реалістичної та дієвої конкурентної стратегії ВАТ “Газ» потрібно запровадити систематичне відстеження стану та змін сильних і слабких сторін підприємства. Зручним і поширеним у світовій практиці інструментом такого моніторингу є SWOT-аналіз, який дозволяє виявити сильні та слабкі сторони підприємства по відношенню до конкурентів й оцінити вплив зовнішніх факторів на його діяльність. Результатом аналізу повинно стати формування обґрунтованих рекомендацій щодо мінімізації зовнішніх загроз та підсилення слабких сторін підприємства, найбільш ефективної реалізації сильних сторін та ринкових можливостей.
Найбільш вагомий вплив на діяльність ВАТ справляють підвищення купівельної спроможності замовникі та їх позитивне ставлення до продукції. Значною є негативна дія такого чинника, як інтенсифікація маркетингової діяльності наявних конкурентів. Кількісна оцінка впливу зовнішніх факторів свідчить про позитивне співвідношення стратегічних можливостей і загроз, що створює досить сприятливі передумови для виживання підприємства у середовищі, що склалося. Негативне співвідношення кількісних оцінок внутрішніх факторів засвідчує незадовільний стан контрольованих підприємством чинників та обмежені можливості підприємства формувати конкурентні переваги, що вимагає активної та цілеспрямованої роботи керівництва та всіх функціональних служб над покращенням потенціалу підприємства