0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Фінанси (ID:28262)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Фінанси
Сторінок: 8
Рік виконання: 2012
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
Фінанси підприємств 1. Розрахувати сукупний норматив оборотних коштів у грошовому виразі та визначити суму його приросту на плановий рік для промислового підприємсва на основі таких даних: На підприємстві застосовуються норми оборотних коштів у таких розмірах: • по сировині і матеріалах — 40 днів; • по допоміжних матеріалах — 65 днів; • по паливу — 100 днів Норматив власних оборотних коштів на кінець планового року становить: • по МШП — 400 тис. грн; • по незавершеному виробництву — 750 тис. грн; • по готовій продукції — 550 тис. грн Згідно з кошторисом витрат на виробництво у IV кварталі планового року витрати матеріальних цінностей становитимуть: • по сировині і матеріалах — 3500 тис. грн; • по допоміжних матеріалах — 650 тис. грн; • по паливу — 950 тис. грн 4. Сукупний норматив оборотних коштів на початок планового року становить 4000 тис. грн 2. Скласти оперативний фінансовий план підприємства на місяць, виходячи з наступних даних (тис. грн.) : № Грошові надходження та невідкладні платежі І варіант ІІ варіант 1 Витрати на невідкладні потреби 2 2 Виплата заробітної плати 64 3 Сплата податків 22 4 Оплата рахунків постачальників за матеріальні цінності 32 5 Погашення простроченої кредиторської заборгованості 23 6 Інші видатки грошових коштів 10 7 Надходження грошових коштів від реалізації продукції 128 8 Надходження простроченої дебіторської заборгованості 9 9 Інші надходження грошових коштів 5 10 Сплата проценті за кредит 12 11 Погашення короткострокового кредиту 30 12 Залишок в касі і на поточному рахунку на початок місяця 18 12 Надходження від реалізації зайвих матеріальних цінностей 25 14 Надходження короткострокового кредиту 30 Облік в банках Задача Кредитним договором, укладеним банком із клієнтом ТОВ “Надія” 20 січня 201Х р, визначено ліміт овердрафту на суму 40 000 грн. 2 лютого 201Х р клієнт подає до банку платіжне доручення на здійснення платежу постачальникові на суму 80 000 грн. На цю дату кредитовий залишок за рахунком клієнта становить 60 000 грн. Відповідно до умов договору банк виконує розпорядження власника рахунку на здійснення платежу в повній сумі (80 000 грн.). Скласти бухгалтерські проведення Задача За результатами інвентаризації в банку “Фінанси та кредит” виявили нестачу малоцінних та швидкозношуваних предметів вартістю 500 грн., а також непридатний для використання комп’ютер. Відповідно було складено акт на списання комп’ютера, залишкова вартість якого становила 600 грн. Скласти бухгалтерські проведення. Розкрити порядок проведення інвентаризації у банках Податковий облік Умова: ТОВ «Водолій» здійснює торговельну діяльність та є платником податку на прибуток та податку на додану вартість. За другий квартал поточного року підприємством було здійснено наступні господарські операції (таблиця 2): Таблиця Дата Зміст господарської операції Варіант 01.04. Залишкова вартість основних засобів (термін використання – 6 років, всі основні засоби використовуються в загальногосподарських цілях) 63000, 11.04. Отримано попередню оплату від покупця ПП «Малятко» з ПДВ (Сума ПДВ-?) 90000, 12.04. Ввезено партію імпортного товару – комп’ютери (курс НБУ – 7,91 грн. за 1 дол.США) 10000*7,91= 7910 10000 дол.США 12.04. Перераховано мито та митний збір і суму ПДВ 1200, 12.04. Включено мито до первісної вартості товарів 1000, 14.04. Сплачено аванс за послуги платнику єдиного податку ПП «Ромашка» за ставкою 6% з ПДВ (ПДВ-?) 2000, 15.04. Оплачено імпортовані товари, ввезені 12.04. (курс НБУ – 7,88 грн. за 1 дол.США) 1000*7,88= 7880 Ага.сша 18.04. Перераховано оплату за навчання працівника у вищому навчальному закладі (за 2 семестр) 5000, 21.04. Куплено бензин на господарські потреби з ПДВ - 22.04. Перераховано аванс на добровільне страхування автомобіля, без ПДВ 8000, 22.04. Перераховано аванс на обов’язкове страхування цивільної відповідальності, без ПДВ 400, 25.04. Націнено імпортовані товари, що ввезені 12.04. Торгова націнка склала 25% ? 25.04. Відвантажено імпортовані раніше товари покупцю ? 25.04. Списано собівартість відвантажених раніше імпортованих товарів ? 26.04. Оплачено вартість мобільного зв’язку з ПДВ - 26.04. Отримано від продавця послуги по охороні приміщення (з ПДВ) 1400, ? 27.04. Відвантажено товари покупцю ТОВ «Лада» з ПДВ 36000, ? 27.04. Списано собівартість відвантажених товарів 18000, 30.04. Нараховано заробітну плату працівникам адміністративного та збутового персоналу 30000, 30.04. Нараховано амортизацію на основні засоби ? 30.04. Курс НБУ: 1 дол.США – 7,90 грн 02.05. Відвантажено товари на експорт (курс НБУ на дату митного оформлення – 7,69 грн. за 1 дол.США) 4000,00 дол.США 02.05. Списано собівартість експортованих товарів 18000, 02.05. Сплачено митні збори на митниці 600, 04.05. Отримано поворотну фінансову допомогу від платника податку на прибуток. Строк повернення 30.06. - 05.05. Отримано в подарунок меблі 4000, 10.05. Працівнику на день народження подаровано телефон, вартість якого з ПДВ (ПДВ і витрати по придбанню телефонів були відображені ще в 2010 році) 1200, ? 11.05. Сплачено аванс за аудиторські послуги по проведенню аудиту - 12.05. Затверджено звіт по відрядженню 200,00 (добові – 180,00) 22.05. Отримано канцтовари від платника єдиного податку за ставкою 10% 500, 23.05. Отримано дивіденди від нерезидента 18000, 24.05. Отримано дивіденди від дочірнього підприємства-резидента - 25.05. Виплачено дивіденди акціонерам 5000, 25.05. Перераховано аванс по податку на прибуток з виплачених дивідендів ? 31.05. Нараховано заробітну плату працівникам (загально виробничого призначення) 2800, 31.05. Курс НБУ: 1 дол.США – 7,82 грн 01.06. Отримано кошти на розрахунковий рахунок за експортовані товари 02.05 п.р. (Курс НБУ – 7,71 грн. за 1 дол.США) 4000,00 дол.США 03.06. Отримано факс від постачальника з ПДВ - 05.06. Оплачено з розрахункового рахунку матеріали для господарської діяльності, з ПДВ 3000, ? 10.06. Продано комп’ютер, з ПДВ 3000, ? 12.06. Відремонтовано орендований офіс, без ПДВ (підписано акт виконаних робіт) - 15.06. Отримано послуги від нерезидента по рекламі (дохід за минулий рік – 1500 тис.грн.) 5000, 16.06. Придбано основні засоби, не для використання в господарській діяльності з ПДВ 3700, ? 22.06. Отримано пеню за прострочення у сплаті платежу - 23.06. Сплачено штраф за несвоєчасне відвантаження товарів 300, 30.06. Нараховано амортизацію в податковому обліку (метод – прямолінійний): ? 30.06. Отримано акт за оренду з ПДВ 4000, ? 30.06. Нараховано відсотки по депозиту 800, 30.06. Курс НБУ: 1 дол.США – 7,91 грн. - 01.07. Перераховано відсотки на розрахунковий рахунок 800, Визначити: суму податку на прибуток (з поетапних відображенням формування валових доходів, валових витрат, амортизаційних відрахувань) за 2 квартал поточного року, податку на додану вартість (з поетапним відображення формування податкового зобов’язання, податкового кредиту, та ПДВ до сплати в бюджет) за квітень, травень, червень поточного року
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову