0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оцінка ефективності стратегічних програм підприємства (ID:28643)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Фінанси
Сторінок: 58
Рік виконання: 2010
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КОНЦЕПЦІЙ ФОРМУВАННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ПРОГРАМ 1.1 Сутність та основні принципи стратегічних програм підприємства 1.2 Підходи до стратегічних програм підприємства 1.3 Розробка концептуальних основ стратегічних програм підприємства РОЗДІЛ 2 ПРАКТИЧНІ ЗАСАДИ ОЦІНКИ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ВАТ «ЗОЛОТОНОШАМЯСО» 2.1 Організаційно – економічна характеристика діяльності підприємства 2.2 Оцінка стратегічних програм підприємства 2.3 Аналіз показників, які визначають ефективність обраної стратегії РОЗДІЛ 3 ЗАХОДИ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СТРАТЕГІЧНИХ ПРОГРАМ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ В першому розділі курсової роботи було зроблено оцінку теоретичним аспектам формування і реалізації стратегічних програм підприємства. На основі проведеного аналізу поняття "стратегія" можна визначити як довгостроковий план, що містить управлінські рішення щодо вибору цілей та напрямків діяльності і моделі дій стосовно розміщення, розподілу та координації ресурсів підприємства для забезпечення його розвитку. Суть стратегічного розвитку по¬лягає у формуванні уяви про середо¬вище підприємства та вироблення за¬гального уявлення про його перспек¬тиви у цьому середовищі. Стратегічний розвиток орієнтує діяльність підприєм¬ства на пошук і проведення змін спо¬живачів та їх за¬питів. При цьому ключовими завданнями підприємства є: удосконалення продукту чи підвищення якості послуги; розробка нових виробів чи по¬слуг; робота зі споживачами; надання споживачам нових видів послуг та удосконалення існуючих (обслуговування). В другому розділі роботи зроблено аналіз стратегічних програм. На основі проведеного аналізу можна зробити висновок, що на діяльність підприємства найбільше впливають наступні фактори: • купівельна спроможність споживачів – позитивний вплив; • законодавча база – негативний вплив; • висока конкуренція в галузі – негативний вплив; • людський фактор (висока кваліфікація) – позитивний вплив. В процесі аналізу сильних і слабких сторін ВАТ “Золотоношамясо” встановлено, що найбільш слабкою ланкою є фінансовий потенціал підприємства, оскільки існуючі проблеми в забезпечені фінансовими ресурсами практично не компенсуються будь-якими сильними сторонами, окрім зростання оборотності оборотних активів. З іншого боку, підприємство володіє значним потенціалом в підсистемах маркетингу та виробництва, що дозволяє сподіватись на компенсацію фінансових проблем. Отже, показники свідчать про ефективність розробленої стратегії, але підприємство може її покращити шляхом впровадження певних пропозицій. Отже, першочерговим завданням для даного підприємства є перехід на систему стратегічного керування, яка повинна базуватися на маркетингових засадах – засадах, що продиктовані безпосередньо ринковими потребами. Тому наша подальша задача полягає саме у обміркованому визначенні маркетингових стратегічних цілей підприємства, що повинні перебувати у підпорядкованому становищі щодо загальних цілей підприємства і стосуватися тільки двох аспектів діяльності підприємства – товарів і ринків. Для збільшення ефективності своєї діяльності підприємство має розширювати обсяги виробництва і збуту продукції. Перелік табличного і графічного матеріалу: Рис. 1.1. Концептуальна схема ситуаційного підходу до формування стратегічних програм Рис 1.2. Концептуальна модель взаємозв’язку об’єктів стратегічного розвитку підприємства Таблиця 2.1 Основні показники діяльності ВАТ «Золотоношам’ясо» Таблиця 2.2 Оцінка основних показників ліквідності підприємства Таблиця 2.3 Показники фінансової стійкості ВАТ “Золотоношам’ясо” Таблиця 2.4 Профіль зовнішнього середовища ВАТ “Золотоношамясо” Таблиця 2.5 Профіль найближчого оточення ВАТ “ Золотоношамясо ” Таблиця 2.6 Профіль внутрішнього середовища ВАТ “ Золотоношамясо” Таблиця 2.7 Вихідні дані для побудови матриці Рис. 2.1 Матриця БКГ Рис.2.2 Матриця БКГ ВАТ “ Золотоношамясо” Таблиця 2.8 Аналіз продуктової стратегії ВАТ “ Золотоношамясо” Таблиця 2.9 Загальні характеристики сильних і слабких сторін ВАТ “ Золотоношамясо ” Таблиця 2.12 Оцінка зовнішніх можливостей і загроз ВАТ “ Золотоношамясо ” Рис 2.3 Матриця можливостей ВАТ “ Золотоношамясо ” Рис 2.4 Матриця загроз ВАТ “ Золотоношамясо ” Рис. 2.6 Матриця SWOT для ВАТ “ Золотоношамясо ” Таблиця 3.1 Оцінка собівартості виготовлення вареної ковбаси «Докторська» (1000 кг) до і після впровадження пропозиції, грн. Таблиця 3.2 Оцінка собівартості виготовлення сосисок «Молочних», (1000 кг) до і після впровадження пропозиції Таблиця 3.3 Доходи і прибутки підприємства при виготовлені ковбас вищої якості Таблиця 3.4 Втрати підприємства при відмові від виготовлення ковбас і сосисок за старою рецептурою Таблиця 3.5 Основні показники, які характеризують фінансові результати проекту
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову