0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Реферат Фінансово-маркетинговий аналіз діяльності ТОВ АТБ-Маркет (ID:652936)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Фінанси
Сторінок: 17
Рік виконання: 2022
Вартість: 180
Купити цю роботу
Зміст
Вступ. 1. Аналіз організаційно-виробничого середовища ТОВ «АТБ-маркет». 2. Фінансові та маркетингові показники ТОВ «АТБ-Маркет» (SWОT та PEST аналіз діяльності). Висновки. Список використаних джерел.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Початок роздрібної мережі «АТБ» було покладено у 1993 році. Складалася вона з шести гастрономів в місті Дніпропетровськ. Назва «АТБ-Маркет» (абревіатура від «АгроТехбізнес») було зареєстровано в 1998 році. З цього року починається офіційний розвиток всеукраїнської торгівельної мережі «АТБ». У 2002 році магазини радянського формату були реорганізовані в мережу маркетів самообслуговування у форматі «дискаунтер». Асортимент був скорочений до 800 позицій, ціни - мінімальні. У 2003 році АТБ розширює асортимент спочатку до 2500, потім до 3500 позицій. До загального стандарту призводять всі магазини - площа 800 кв. м та 10 кас. Для зниження витрат приміщення викуповують, а не беруть в оренду. «АТБ» активно освоює невеликі міста, в яких не представлені інші торгівельні мережі. В цей же час починається і розвиток логістичних центрів. З 2003 по 2007 р.р. «АТБ-Маркет» відкриває по 30-50 магазинів в рік в східних, центральних і південних регіонах. Прибуток компанії збільшується на 25%.