0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління ціновою політикою підприємства (ID:13093)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 53
Рік виконання: 2006
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1 Теоретичні основи управління ціновою політикою підприємства 1.1. Сутність процесу ціноутворення 1.2. Система і класифікація цін 1.3. Сутність та функції цінової політики підприємства Розділ 2 Аналіз управління ціновою політикою на ЗАТ «Любава» 2.1. Загальна характеристика ЗАТ «Любава» 2.2 Аналіз фінансового стану ЗАТ «Любава» 2.3. Особливості ціноутворення на ЗАТ «Любава» Розділ 3 Шляхи удосконалення цінової політики на ЗАТ «Любава» Висновки Література Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову