0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Удосконалення асортиментної політики підприємства (ID:33599)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 103
Рік виконання: 2012
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Економічна сутність та види товарного асортименту 1.2. Основні стадії формування товарно-асортиментної політики 1.3. Методичні основи формування асортиментної політики та товарної стратегії підприємств РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «СВІТАНОК» 2.1. Техніко-економічна характеристика ТОВ «Світанок» та аналіз основних результатів його діяльності 2.2. Аналіз існуючого товарного асортименту ТОВ «Світанок».. 2.3. Аналіз результативності асортиментної політики ТОВ «Світанок» РОЗДІЛ 3. ЗАХОДИ С ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 3.1. Узагальнення провідного досвіду формування товарного асортименту виробничих підприємств 3.2. Обгрунтування механізму формування перспективного товарного асортименту ТОВ «Світанок» та оцінка його потенційної ефективності РОЗДІЛ 4. ПРАВОВІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ОКРЕМИХ ВИДІВ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «СВІТАНОК» 4.1. Законодавче регулювання господарсько-підприємницької діяльності на ринку виробництва будівельних матеріалів 4.2. Характеристика адміністративних правовідносин, які виникають при проведенні перевірки продукції ТОВ «Світанок» відповідності вимогам санітарних норм ВИСНОВКИ ПРОПОЗИЦІЇ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову