0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Тест. Розробка плану санації (ID:504542)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 3
Рік виконання: 2021
Вартість: 65
Купити цю роботу
Зміст
20 тестів
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Тема: Розробка та затвердження плану фінансової санації. 1. Фінансова стратегія це: А) система довгострокових цілей фінансової діяльності підприємства, що визначаються його фінансовою ідеологією, а також ефективних шляхів її досягнення Б) форма реалізації фінансової політики розрізі найбільш важливих аспектів фінансової діяльності В) оперативне фінансове управління підприємством 2. Система довгострокових цілей фінансової діяльності підприємства, що визначаються його фінансовою ідеологією, а також ефективних шляхів її досягнення - це: А) фінансова політика Б) фінансова стратегія В) фінансова тактика 3. Фінансова тактика це: А) система довгострокових цілей фінансової діяльності підприємства, що визначаються його фінансовою ідеологією, а також ефективних шляхів її досягнення Б) форма реалізації стратегії у розрізі найбільш важливих аспектів фінансової діяльності В) оперативне фінансове управління підприємством 4. Оперативне фінансове управління підприємством це: А) фінансова тактика Б) фінансова політика В) фінансова стратегія 5. Фінансова політика підприємства це: А) система довгострокових цілей фінансової діяльності підприємства, що визначаються його фінансовою ідеологією, а також ефективних шляхів її досягнення Б) форма реалізації стратегії у розрізі найбільш важливих аспектів фінансової діяльності В) оперативне фінансове управління підприємством 6. Форма реалізації стратегії у розрізі найбільш важливих аспектів фінансової діяльності це: А) фінансова стратегія Б) фінансова політика В) фінансова тактика 7.Стратегія фінансового оздоровлення це: А) форма реалізації стратегії у розрізі найбільш важливих аспектів фінансової діяльності Б) оперативне фінансове управління підприємством В) сукупність напрямків і критеріїв підвищення фінансової стійкості підприємства 8. Сукупність напрямків і критеріїв підвищення фінансової стійкості підприємства це А) фінансова політика Б) стратегія фінансового оздоровлення В) фінансова тактика 9. Фінансова стратегія скорочення застосовується тоді, коли: А) проводиться комплексне реформування підприємства в галузях, що динамічно розвиваються Б) учасники санації прагнуть лише задовольнити вимоги кредиторів і підтримати фінансові показники на до кризовому рівні В) помітне погіршення фінансових і загальноекономічних показників і підприємство не знайшло варіантів реформування в цілях розвитку 10. Фінансова стратегія розвитку застосовується тоді, коли: А) проводиться комплексне реформування підприємства в галузях, що динамічно розвиваються Б) учасники санації прагнуть лише задовольнити вимоги кредиторів і підтримати фінансові показники на до кризовому рівні В) помітне погіршення фінансових і загальноекономічних показників і підприємство не знайшло варіантів реформування в цілях розвитку 11. Фінансова стратегія обмеженого зростання застосовується тоді, коли: А) проводиться комплексне реформування підприємства в галузях, що динамічно розвиваються Б) учасники санації прагнуть лише задовольнити вимоги кредиторів і підтримати фінансові показники на до кризовому рівні В) проводиться досудова санація керівництвом підприємства 12. Фінансова стратегія стагнації застосовується тоді, коли: А) проводиться комплексне реформування підприємства в галузях, що динамічно розвиваються Б) учасники санації прагнуть лише задовольнити вимоги кредиторів і підтримати фінансові показники на до кризовому рівні В) помітне погіршення фінансових і загальноекономічних показників і підприємство не знайшло варіантів реформування в цілях розвитку 13. Наступальна тактика це: А) розробка нових фінансових, маркетингових, технічних, інвестиційних програм Б) передача повноважень щодо вирішення питань, які виникли на підприємстві, третім особам В) домовленість між кількома учасниками ринку з метою блокування сильного конкурента 14. Тактика делегування це: А) розробка нових фінансових, маркетингових, технічних, інвестиційних програм Б) передача повноважень щодо вирішення питань, які виникли на підприємстві, третім особам В) домовленість між кількома учасниками ринку з метою блокування сильного конкурента 15. Тактика компромісів і консенсусів це: А) розробка нових фінансових, маркетингових, технічних, інвестиційних програм Б) передача повноважень щодо вирішення питань, які виникли на підприємстві, третім особам В) домовленість між кількома учасниками ринку з метою блокування сильного конкурента 16. Хто не може складати план санації: А) керуючий санацією Б) керівник підприємства В) господарський суд 17. Маркетинговий розділ плану санації містить в собі: А) характеристику організаційної структури підприємства, можливість реструктуризації і перепрофілювання, аналіз управлінського та кадрового складу Б) прогноз випуску та реалізації продукції, баланс грошових надходжень і витрат, баланс активів і пасивів, графіки окупності та повернення фінансових ресурсів В) визначення чинників, які впливають на збут продукції та місткість ринку, ступінь еластичності попиту, умови збуту, галузеві ринки тощо 18. Фінансовий розділ плану санації має містити в собі: А) характеристику організаційної структури підприємства, можливість реструктуризації і перепрофілювання, аналіз управлінського та кадрового складу Б) прогноз випуску та реалізації продукції, баланс грошових надходжень і витрат, баланс активів і пасивів, графіки окупності та повернення фінансових ресурсів В) визначення чинників, які впливають на збут продукції та місткість ринку, ступінь еластичності попиту, умови збуту, галузеві ринки тощо 19. Організаційний розділ плану санації містить в собі: А) характеристику організаційної структури підприємства, можливість реструктуризації і перепрофілювання, аналіз управлінського та кадрового складу Б) прогноз випуску та реалізації продукції, баланс грошових надходжень і витрат, баланс активів і пасивів, графіки окупності та повернення фінансових ресурсів В) визначення чинників, які впливають на збут продукції та місткість ринку, ступінь еластичності попиту, умови збуту, галузеві ринки тощо 20. Який орган затверджує план санації А) комітет кредиторів Б) господарський суд В) збори акціонерів Г) керівництво підприємства.