0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Шляхи ефективного навчання англійської мови на засадах компетентнісного підходу в новій українській школі». (ID:1084427)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Іноземна мова
Сторінок: 40
Рік виконання: 2023
Вартість: 1800
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………4 РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В НУШ………………………………………………7 1.1. Навчання ключових компетентностей учнів молодшого шкільного віку на уроках англійської мови…………………………………………..…………7 1.2 . Ігрова технологія, як ефективна технологія викладання англійської мови у початковій школі………………………………………………………………11 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ПРАКТИЧНОГО ВИКОРИСТАННЯ ДИТЯЧИХ ПІСЕНЬ, РИМІВКИ ТА МЕТОД ДРАМА НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ……………15 2.1. Особливості розучування дитячих пісень у процесі навчання…………15 2.2. Методика вивчення римівок………………………………………………17 2.3. Позитивне значення використання драми (інсценізування) на уроках англійської мови………... ………………………………………………………20 ВИСНОВКИ………………………………………………………………….…24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………26 ДОДАТКИ………………………………………………………………………28 + Методичний посібник - 34 сторінки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Ігровий метод – дієвий ефективний метод впливу на розвиток пам’яті, уяви, фантазії, мислення, креативності. Гра є потужним навчальним засобом, що розвиває потенціал дитини, пробуджує пізнавальний інтерес, її пізнавальну активність. Коли ми бачимо дитину у грі тоді можемо зрозуміти її дитячі здібності, вони виявлятимуться найповніше [8]. Гра – явище багато функціональне. На уроці англійської чи іншої іноземної мови гра виконує такі функції: - Навчальну; - Мотиваційну; - Моделюючу; - Коригуючу; - Інформаційну; - Стимулюючу; - Формуючу; - Виховну. Також варто зазначити, що на уроках англійської мови є так званий метод асоціативних символів ( МАС). Цей метод має на принципі рухи нашого тіла міміка, жести. МАС дає можливість складний навчальний матеріал перетво¬рити в простий, а нудний – зробити цікавим. Діти виконують рухи й озвучують їх одночасно, їм усе зрозуміло, оскільки мова й рухи переплітаються [3,4]. Отже, застосування дидактичних ігор на уроках англійської мови має суттєвий вплив на формування навичок учіння, спонукає до пізнавальної активності, дає можливість пережити ситуацію успіху. Суттєвим чинником у розвитку ключових компетентностей учнів є компетентнісний підхід. Освоєння переваг компетентнісного підходу передбачає використання вчителем власних ідей, проектів, реалізації творчих задумів.