СтудентАспірант
0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЗАСТОСУВАННЯ ІМІТАЦІЙНО-ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОЦІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАСОБУ ФОМУВАННЯ МОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ (ID:1228289)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Іноземна мова
Сторінок: 31
Рік виконання: 2024
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 1 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ СТАРШИХ ПІДЛІТКІВ У ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ ІМІТАЦІЙНО-ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ 4 1.1.Застосування компетентністного підходу у процесі навчання англійської мови учнів 4 1.2. Лінгвістичні особливості монологічного мовлення 9 РОЗДІЛ 2. ЗАСТОСУВАННЯ ІМІТАЦІЙНО-ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОЦІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАСОБУ ФОМУВАННЯ МОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 12 2.1. Інтерактивні методи навчання, їх класифікація та роль у навчанні монологічного мовлення 12 2.2. Онлайн ігри у навчальному процесі 21 ВИСНОВКИ 25 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 28
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Розвиток технологій, зміни у суспільстві та культурні трансформації впливають на те, як ми навчаємося та викладаємо мови. У сучасному світі, де мовне спілкування стає все більш важливим, розуміння індивідуальних особливостей учнів та їх стилів навчання стає ключовим аспектом успішного вивчення мови. Застосування різноманітних педагогічних підходів, включаючи інтерактивні методи, групову та індивідуальну роботу, а також використання технологій для залучення студентів, може значно полегшити процес навчання та забезпечити краще засвоєння матеріалу. Щодо перевірки та оцінки знань, умінь і навичок, справді важливо знаходити баланс між різними методиками, які враховують не лише знання конкретної мови, а й вміння застосовувати їх у різних контекстах та спілкуватися з різними людьми. Формативна оцінка, портфоліо та інші інструменти можуть допомогти педагогам зробити процес оцінювання більш об'єктивним та розгорнутим. Враховуючи ці фактори, педагоги мають унікальну можливість адаптувати свої підходи до вивчення мов у відповідь на потреби сучасного світу та студентів, що дозволяє забезпечити більш успішний та ефективний процес навчання. У останні роки проблема використання педагогічних технологій у навчальному процесі, зокрема щодо формування комунікативних вмінь і навичок у процесі навчання іноземних мов, отримала значний обіг у науковій літературі. Дослідження та публікації таких відомих педагогів і психологів, як В. Артьомов, І. Зиміна, І. Зимня, М. Кларін, С. Ніколаєва, В. Скалкін, Г. Щукіна, висвітлюють різні аспекти цієї проблеми. Розуміння сутності мовленнєвого спілкування та комунікації є важливою складовою лінгвістичних концепцій таких вчених, як М. Бахтін, Н. Волкова, Н. Хомський. Їх дослідження сприяють удосконаленню методів навчання мовленнєвої діяльності. Також у науково-методичній літературі та публікаціях багатьох науковців акцентується необхідність використання імітаційно-ігрових методів у навчальному процесі. Дослідження та розробки методів ігрового навчання іноземних мов проводили такі вчені, як А. Деркач, С. Щербак, Т. Олійник, Г. Китайгородська, Н. Красовська, О. Вишневський та інші. Усе це свідчить про актуальність та важливість проблеми формування комунікативних навичок у навчанні іноземних мов, а також про пошук ефективних педагогічних технологій для досягнення цієї мети. У останні роки проблема використання педагогічних технологій у навчальному процесі, зокрема щодо формування комунікативних вмінь і навичок у процесі навчання іноземних мов, отримала значний обіг у науковій літературі. Дослідження та публікації таких відомих педагогів і психологів, як В. Артьомов, І. Зиміна, І. Зимня, М. Кларін, С. Ніколаєва, В. Скалкін, Г. Щукіна, висвітлюють різні аспекти цієї проблеми. Розуміння сутності мовленнєвого спілкування та комунікації є важливою складовою лінгвістичних концепцій таких вчених, як М. Бахтін, Н. Волкова, Н. Хомський. Їх дослідження сприяють удосконаленню методів навчання мовленнєвої діяльності. Також у науково-методичній літературі та публікаціях багатьох науковців акцентується необхідність використання імітаційно-ігрових методів у навчальному процесі. Дослідження та розробки методів ігрового навчання іноземних мов проводили такі вчені, як А. Деркач, С. Щербак, Т. Олійник, Г. Китайгородська, Н. Красовська, О. Вишневський та інші. Мета дослідження -- формування комунікативних умінь старших підлітків з використанням імітаційно-ігрових технологій навчання та розробити зразки використання імітаційно-ігрових технологій на заняттях іноземної мови. Відповідно до означеної мети слід виконати такі завдання: - проаналізувати можливості використання імітаційно-ігрових технологій навчання як засобу формування комунікативних умінь учнів. - розробити конспекти уроків із застосуванням імітаційно-ігрових технологій навчання з метою формування комунікативних умінь учнів Об’єкт наукової праці -- використання імітаційно-ігрові технологій навчання на уроках іноземної мови. Предмет курсової роботи -- процес формування комунікативних умінь старших підлітків на уроках іноземної мови. Теоретико-методологічне обґрунтування. Активні методи і форми навчання сприяють фoрмуванню в учнів комунікативної компетенції, розвиткові творчих здібностей і вдосконалення практичних навичок. Сучасні інформаційні блага суспільства і швидкі темпи їх оновлення і поповнення і, прийняття нових освітніх стандартів, призводять до перегляду як технологічних рішень, так і методологічних позицій. Виходячи з психолого-педагогічних умов забезпечення ефективного процесу викладання іноземної мови, спираємося на його принципи: особистісно-орієнтованого навчання, колективної взаємодії, концентрації в організації навчального матеріалу і навчального процесу [9, с. 203] Принцип навчання у співпраці був розроблений в університеті штату Міннесота професором Еліотом Аронсоном. Навчання у співпраці - це один з різновидів особистісно-орієнтованого підходу в навчанні [9, с. 202]. Для вирішення поставлених завдань застосовувалися такі методи: 1) теоретичні: аналіз і синтез, аналогія, дедукція. 2) емпіричні: порівняння, спостереження. Структура роботи: складається із вступу, двох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел, додатків.
Інші роботи з даної категорії: