0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Teaching English to Young Learners (ID:126123)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Іноземна мова
Сторінок: 26
Рік виконання: 2014
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
CONTENTS INTRODUCTION ………………………………………………………………… 3 CHAPTER 1 MODERN APPROACHES TO TEACHING УOUNG LEARNERS………………………………………………………………………. 5 1.1. Yоung lеаrnеrs: lаnguаgе lеаrnіng еnvіrоnmеnt………………………... 5 1.2. Mоtіvаtіng Yоung Lеаrnеrs …………………………………………….. 7 1.3. Types of activities fоr teaching young learners …………………………. 9 CHAPTER 2 РRACTICAL APPLICATION OF ACTIVITIES IN TEACHING YOUNG LEARNERS……………………………………………………………. 12 2.1. Teaching listening ……………………………………………………..... 12 2.2. Teaching writing …………………………………………………………14 2.3. Teaching speaking …………………………………………………….....17 2.4. Teaching reading …………………………………………………………21 CONCLUSIONS …………………………………………………………………..23 BIBLIOGRAPHY ……………………………………………………………….....25
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Yоung lеаrnеrs: lаnguаgе lеаrnіng еnvіrоnmеnt Language Learning Environment is the environment where your learning happens. Your Language Learning Environment includes your home and family, social environment and friends, workplace, local community, face-to-face and online courses you’re participating in, online and mobile self-study materials, and media (TV, radio, newspapers). Learning and teaching are creative, spontaneous and enjoyable. Learning and teaching a language is interactive, experiential and continuous. A favorable learning environment is like a resourceful playground for learners as well as an enchanting stage for teachers. A favorable learning environment is far from given; however, it is created and maintained by both teachers and learners. It is necessary to build the environment that will support learning. It does not just magically appear. It takes time, commitment, and belief in oneself and one’s students. All students can learn, given the appropriate supports and models, once the barriers to responsive education are eliminated. These barriers include: