СтудентАспірант
0 800 330 485
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 19:00
Субота вихідний
Неділя
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ І ВЗАЄМОДІЯ ОРГАНІВ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ І ГРОМАДСЬКОСТІ (ID:1272615)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 43
Рік виконання: 2025
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП ……………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗДІЙСНЕННЯ КОМУНІКАЦІЇ ОРГАНІВ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ І ГРОМАДСЬКОСТІ………..…….….5 1.1. Комунікативна взаємодія влади з громадськістю: аналіз понятійного апарату………………………………………………………..………………..……..5 1.2. Основні моделі комунікативного процесу та сучасні комунікативні технології…………………………………………………………………..………....9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ВЗАЄМОДІЇ ОРГАНІВ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ І ГРОМАДСЬКОСТІ……………………….….. 15 2.1. Правові аспекти комунікації органів публічного управління з громадськістю ………………………………………………………………..…….15 2.2. Завдання і структура служб зі зв’язків із громадськістю (PR) в органах публічного управління………...……………………………..…………………….22 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ВЗАЄМОДІЇ ОРГАНІВ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ І ГРОМАДСЬКОСТІ …………………..……….25 3.1. Застосування стратегічного планування комунікації з громадськістю………………………………………………………………………25 3.2. Підвищення громадського чинника в процесі прийняття рішень органами публічного управління………………………………………………….31 ВИСНОВКИ ………………………………………………………………………..36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………………………….....38 ДОДАТКИ……………………………………………………………………...…...41
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Органам публічного управління в сучасних умовах з метою оптимізації своєї діяльності необхідна підтримка громадськості, ефективний зворотний зв’язок між органами державної влади, органами місцевого самоврядування та суспільством. У межах вирішення цього завдання особливої актуальності набуває використання засобів, методів, прийомів та процедур процесу суспільної комунікації, спрямованої на забезпечення діалогових відносин між органами публічного управління та громадянами, урахування та цілеспрямоване формування громадської думки, стимулювання громадянської активності, підвищення авторитету та довіри до органів публічного управління. Рівень готовності управлінського механізму органів публічного управління до забезпечення високоякісних комунікацій значною мірою зумовить ефективність державної політики, визначить темпи становлення демократії в суспільстві, сприятиме всебічному розвитку територіальних громад та громадянського суспільства. Сильна держава неможлива без розвиненого громадянського суспільства, яке стає дієвим чинником державотворення за умови конструктивного та соціально відповідального діалогу між державою та суспільством. Важливо, щоб як представники громадянського суспільства, так і представники органів публічної влади були націлені на досягнення консенсусу та залучення громадян до процесу прийняття та реалізації суспільно важливих рішень з економічних, соціальних та культурних проблем, адже будь-які політико-правові чи економічні перетворення ніколи не досягатимуть мети без підтримки громадянського суспільства. Розвиток сучасного суспільства вимагає створення нових форм взаємодії та взаєморозуміння, відповідно, потребує і нових форм комунікації, які характеризуватимуться ще більшою оперативністю, відкритістю, прозорістю, ефективністю та якістю. Наявність цих характеристик може забезпечити такий тип комунікації, учасники якої є рівноправними та активними, здатними не просто налагодити комунікаційні канали, які дозволять швидко передавати інформацію в обидва напрямки, але й створити ефективну комунікаційну площадку для результативного та взаємовигідного спілкування задіяних в комунікаційному процесі суб’єктів.