0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Публічно-приватне партнерство як механізм відновлення та інноваційного розвитку регіонів України (ID:876153)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 51
Рік виконання: 2023
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади, сутність та особливості публічно-приватного партнерства 1.1. Сутність, ознаки та значення механізму публічно-приватного партнерства 1.2. Характеристика основних форм публічно-приватного партнерства 1.3. Нормативно-правове регулювання у сфері публічно-приватного партнерства РОЗДІЛ 2. Аналіз розвитку публічно-приватного партнерства в Україні та світі 2.1. Розвиток публічно-приватного партнерства в Україні 2.2. Світовий досвід публічно-приватного партнерства 2.3. Можливості та проблеми розвитку публічно-приватного партнерства в Україні в умовах війни на прикладі енергетичної галузі РОЗДІЛ 3. Публічно-приватне партнерство як дієвий механізм відновлення регіонів України у повоєнний період 3.1. Зміни законодавства у сфері публічно-приватного партнерства для відновлення у повоєнний період 3.2. Публічно-приватне партнерство як механізм активізації інноваційної складової економіки України 3.3. Державно-приватне партнерство в контексті розвитку регіонів України ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП В умовах погіршення економічної ситуації та загострення фінансової кризи в Україні, забезпечення стійких темпів розвитку та досягнення стратегічних цілей держави неможливе без взаємодії органів державної влади та бізнесу. Дефіцит бюджету, скорочення доходів та видатків державного бюджету на реалізацію масштабних проектів, неможливість повноцінного використання власних коштів підприємствами призводить до зниження рівня інвестиційної активності в Україні і вимагає, у свою чергу, пошуку пріоритетних форм інвестиційної діяльності. Своєрідним інституційним та організаційним альянсом державної влади і приватного бізнесу, створеним задля реалізації суспільно значущих проектів розвитку стратегічно важливих видів економічної діяльності, є публічно-приватне партнерство (далі - ППП). Воно засноване на використанні моделі державного регулювання, де держава створює умови і стимули для розвитку бізнесу на засадах партнерства, тобто рівноправного діалогу, і одночасно виконує свої традиційні обов’язки у процесі суспільного відтворення. В умовах, коли ворог завдає значних руйнувань нашій інфраструктурі, залучення інвестицій у її відновлення є пріоритетом для країни. Такі проєкти передбачають довготривале співробітництво та взяття довгострокових зобов’язань від сторін. Це сприятиме модернізації наявної та створенню нової інфраструктури у воєнний та післявоєнний час для соціальної, транспортної, енергетичної, житлово-комунальної сфери та наданню громадянам якісних послуг. Україна планує активно застосовувати елементи ППП, аби знизити ризики для приватного капіталу, дати додатковий поштовх інвестиціям у ці галузі. Крім того, Уряд України концентрується на стимулах для приватного сектору, щоб він почав відновлювати інвестиції в економіку. Зокрема, запущено проект страхування воєнних ризиків. У форматі ППП можуть реалізовуватись як проєкти з великою комерційною складовою - порт, зерновий термінал, причал, так і соціальної інфраструктури, як школа, лікарня, дитсадок. Приватним партнером може бути юридична особа або фізична особа-підприємець, які зареєстровані або мають законні повноваження працювати в Україні. Однією з провідних галузей народного господарства є енергетика, від її успішного функціонування залежить загальний розвиток економіки держави. Додаткове фінансування, впровадження нових технологій та модернізація енергетичної сфери необхідні як у традиційній підгалузі – ядерній енергетиці, так і в таких сучасних, як відновлювальна енергетика, енергосервіс [19]. Конкурентний розвиток країн неможливий без енергоефективного виробництва та збалансованого використання енергетичних ресурсів шляхом енергозбереження. За таких умов актуальним є пошук ефективних форм взаємодії держави та бізнесу, дослідження їх правовідносин та втілення зарубіжного досвіду функціонування публічно-приватного партнерства у нашій країні [6]. Незважаючи на усі теоретичні та практичні здобутки в дослідженні механізму публічно-приватного партнерства, потрібно зауважити, що в контексті сучасних економічних змін дане питання все ще залишається недостатньо дослідженим і потребує подальшого комплексного вивчення та систематизації. Відсутнім є комплексне дослідження ППП в енергетичній сфері, розробка шляхів усунення негативних явищ та підняття ефективності енергетичної галузі в умовах війни. Метою даної роботи є розкриття сутності та принципів дії публічно-приватного партнерства як основного механізму залучення фінансових ресурсів у стратегічно важливі галузі економіки та розглянути можливості та загрози його використання в Україні. Відповідно до поставленої мети, завданнями роботи було визначено: - з’ясування ключових ознак та форм публічно-приватного партнерства; - відокремлення актуальних проблем розвитку та висвітлення особливостей реалізації проектів за допомогою публічно-приватного партнерства в Україні; - дослідження зарубіжного досвіду застосування механізму публічно -приватного партнерства та його імплементація для нашої держави; - дослідження теоретичних й прикладних питань ППП в сфері енергозбереження та підтримки енергозберігаючих технологій, розвитку енергетичної інфраструктури за проектним підходом. Актуальність цієї проблеми зумовлена перш за все тим, що публічно-приватне партнерство нині є необхідним компонентом для розвитку та продуктивного використання конкурентного середовища. Отже, важливими напрямами досліджень, які стосуються подальшого розвитку публічно-приватного партнерства в Україні, зокрема в умовах воєнного стану та у поствоєнний період, є виявлення можливостей для підвищення прозорості відповідних заходів, удосконалення законодавства, в тому числі у сфері концесійних інструментів, розвитку належного інституціонального забезпечення дії ППП, покращення умов для залучення вітчизняних і зарубіжних інвесторів до реалізації проєктів на основі ППП у різних секторах економіки України.