0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СОЦІАЛЬНО – ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА З ДІТЬМИ, ЯКІ ЗАЗНАЛИ НАСИЛЬСТВА В СІМ’Ї (ID:1195141)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Соціальна робота
Сторінок: 43
Рік виконання: 2014
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІТЕЙ, ЯКІ ЗАЗНАЛИ НАСИЛЬСТВА В СІМ’Ї 1.1Сутнісний аналіз поняття насильства та жорстокого поводження в сім’ї в науковій літературі 1.2 Домашнє насилля, його особливості та види 1.3 Прояви насилля у сім'ї, їх причини РОЗДІЛ ІІ. СОЦІАЛЬНО – ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА З ДІТЬМИ, ЯКІ ЗАЗНАЛИ НАСИЛЬСТВА В СІМ’Ї ТА ЇХ БАТЬКАМИ 2.1 Форми і методи роботи соціального педагога з дітьми, які страждають від насилля в сім’ї 2.2 Соціально-педагогічна профілактика насильства в сім’ї 2.3 Рекомендації психологам, батькам та викладачам у разі звернення по факту насилля в сім’ї ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Аналіз соціально-педагогічної літератури свідчить, що на сучасному етапі недостатньо приділяють увагу підготовці соціальних педагогів, здатних до роботи з профілактики, виявлення та запобігання насильству над дитиною в сім’ї. Мета дослідження – проаналізувати соціально – педагогічну роботу з дітьми, які зазнали насильства в сім’ї Об’єкт дослідження – соціально – педагогічна робота з дітьми, які зазнали насильства в сім’ї. Предмет дослідження – зміст та форми соціально – педагогічної роботи з дітьми, які зазнали насилля в сімейному оточенні. Виходячи із поставленої мети дослідження, ставимо наступні завдання: - проаналізувати поняття насильства та жорстокого поводження з дітьми в сім’ї в науковій літературі; - ознайомитись з характеристикою та особливостями домашнього насильства; - виявити основні причини та прояви насильства над дітьми у сім’ї; - визначити основні форми і методи роботи соціального педагога з дітьми, які зазнали насильства та їх сім'єю; - розробити методичні рекомендації фахівцям щодо організації соціально – педагогічної роботи з дітьми, що зазнали насильства в родині.