0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управлінський облік (ID:1044584)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 2
Рік виконання: 2024
Вартість: 30
Купити цю роботу
Зміст
Задача. Підприємство «Полтава», що виробляє один вид продукції, вирішило змінити стратегію і за рахунок цього збільшити обсяг продажів та підвищити ціну реалізації. Зміни полягають у покращенні якості та надійності продукції, поліпшенні їх товарного виду. Ці зміни, що зумовили підвищені витрати дорогих матеріалів та вартості виробів, почали діяти з початку останнього звітного року. Результати діяльності підприємства за останній рік здійснення попередньої стратегії та за перший рік застосування нової стратегії наведено в таблиці: № Показник Базисний рік Звітний рік за новою стратегією 1 Кількість вироблених і проданих одиниць продукції, шт. 5000 6000 2 Ціна реалізації, грн/од 40 45 3 Обсяг продажів, грн(ряд1 ряд2) 4 Прямі витрати матеріалів на одиницю продукції, кг/од 0,5 0,533 5 Ціна матеріалів, грн. 15 16 6 Прямі витрати на матеріали, грн.(ряд1 ряд4 ряд5) 7 Маржинальний доход, грню(ряд3 ряд6) Інші витрати підприємства є постійними і тому зміна стратегії на них не вплинула. Вважаючи, що приріст маржинального доходу зумовлений лише зміною стратегії, необхідно визначити вплив на його відхилення чотирьох факторів: збільшення обсягу продажів; зміни ціни готової продукції; зростання ціни матеріалів; збільшення витрат матеріалів на одиницю продукції. На підставі виконаних розрахунків треба зробити висновки про ефективність і доцільність нової стратегії.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Задача. Підприємство «Полтава», що виробляє один вид продукції, вирішило змінити стратегію і за рахунок цього збільшити обсяг продажів та підвищити ціну реалізації. Зміни полягають у покращенні якості та надійності продукції, поліпшенні їх товарного виду. Ці зміни, що зумовили підвищені витрати дорогих матеріалів та вартості виробів, почали діяти з початку останнього звітного року. Результати діяльності підприємства за останній рік здійснення попередньої стратегії та за перший рік застосування нової стратегії наведено в таблиці: № Показник Базисний рік Звітний рік за новою стратегією 1 Кількість вироблених і проданих одиниць продукції, шт. 5000 6000 2 Ціна реалізації, грн/од 40 45 3 Обсяг продажів, грн(ряд1 ряд2) 4 Прямі витрати матеріалів на одиницю продукції, кг/од 0,5 0,533 5 Ціна матеріалів, грн. 15 16 6 Прямі витрати на матеріали, грн.(ряд1 ряд4 ряд5) 7 Маржинальний доход, грню(ряд3 ряд6) Інші витрати підприємства є постійними і тому зміна стратегії на них не вплинула. Вважаючи, що приріст маржинального доходу зумовлений лише зміною стратегії, необхідно визначити вплив на його відхилення чотирьох факторів: збільшення обсягу продажів; зміни ціни готової продукції; зростання ціни матеріалів; збільшення витрат матеріалів на одиницю продукції. На підставі виконаних розрахунків треба зробити висновки про ефективність і доцільність нової стратегії.