Зміст
Зміст
1. Концепція управління витратами на якість…………………...………2
2. Суть внутрішнього управлінського контролю та його елементи……6
3. Висновки…………………………………………………………….…11
4. Розрахункове задання……………………………………..………….12
5. Література……………………………………………………………..26
Завдання №1
Використовуючи конспект лекцій і наведену у кінці цих методичних
вказівок літературних джерел дати характеристику таким існуючим методам
управління витратами, вказавши, в чому полягає кожен метод, його переваги і недоліки:
1. Калькулювання витрат за весь час життя продукту.
2. Калькуляція витрат за системою кайдзен.
3. Цільова калькуляція.
4. Реінжиніринг бізнес процесі.
5. Комплексне управління якістю.
6. Виробничий метод «точно в срок».
7. Концепція доданої вартості.
Результати досліджень занести до таблиці 1.1.
Завдання №2
Використовуючи Стандарт бухгалтерського обліку 16 «Витрати», конспект лекцій «Управління витратами», літературні джерела здійснити розподіл витрат підприємства в розрізі:
1. Загальновиробничих витрат.
2. Адміністративних витрат.
3. Витрат на збут.
4. Інших витрат операційної діяльності.
Завдання № 3
На основі базової моделі - жакета жіночого, що виробляється на
підприємстві, були розроблені нові конструкції фабричної моделі (табл.3.1).
Розрахувати калькуляцію на модифіковані моделі жакета жіночого (індекс 1 та 2), рентабельність виробу і витрати на 1 грн.
Після проведення розрахунків для модифікованих моделей, отримані
значення необхідно занести до табл. 3.1
При розрахунку ціни підприємства для жіночого жакета використовується метод «витрати плюс прибуток».
Завдання № 4
1.Використовуючи дані таблиці 4.1. Скласти план прибутків і витрат, з
врахуванням маржинального доходу (грн).
Завдання №5
Розрахунок беззбиткового обсягу виробництва. Вихідні дані, що
характеризують виробництво продукції “А” надано у табл.. 5.1.
Завдання №6
Розрахунок беззбиткового обсягу виробництва.
Вихідні дані, що характеризують виробництво продукції “Б” і необхідні для
виконання завдання 2, таким чином:
1) ціну продукції “Б” збільшити в 3 рази;
2) витрати на оплату праці збільшити в 2 рази;
3) витрати на матеріали збільшити в 1,5 рази;
4) постійні витрати збільшити в 1,7 рази;
5) очікуваний обсяг продажу зменшити в 2,5 рази.