0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління витратами (ID:332617)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 15
Рік виконання: 2019
Вартість: 60
Купити цю роботу
Зміст
ЗАВДАННЯ 1 Керівництвом фабрики, що виготовляє сумки, прийняте рішення про збільшення обсягу виробництва в наступному (плановому) році на 20%. Внаслідок цього сукупні витрати мають зрости на 10%. Збільшення обсягу виробництва потребує залучення додаткового технологічного устаткування, що також вплине на рівень сукупних витрат у плановому періоді. Інші показники фабрики для кожного студента є індивідуальними і зазначаються у додатку, а саме: обсяг виробництва у минулому (звітному) році; вартість устаткування (капітальні інвестиції), яке потрібно придбати для забезпечення зростання обсягу виробництва; розмір постійних витрат у минулому (звітному) році; ціна сумки; строк корисного використання додаткового технологічного устаткування, його ліквідаційна вартість. Вихідні дані до завдання: Обсяг виробництва сумок в минулому році – 14 000 шт. або 14 тис. шт. К (капітальні інвестиції) – 1200 000 ум. од. або 1200 тис. ум. од. Сп (постійні витрати в минулому році) – 900 000 ум. од. або 900 тис. ум. од. Ціна – 189 ум.од. Строк корисного використання додаткового технологічного устаткування – 8 років Ліквідаційна вартість додаткового технологічного устаткування – 30 000 ум. од. або 30 тис. ум. од. Потрібно обґрунтувати, що вигідніше з огляду на витрати (з урахуванням процедури дисконтування): взяти устаткування у лізинг на 3 роки з подальшим викупом за залишковою вартістю чи купити його, взявши кредит у банку. Лізингові платежі у складі амортизаційних відрахувань, які визначаються лінійним методом, і лізингового доходу (останній встановлено на рівні 19%) сплачуються в кінці кожного року. Кредит (“тіло” кредиту) повертається протягом двох років рівними частинами, також в кінці кожного року. Кредитна ставка – 20%. Внаслідок нестабільної економічної ситуації дисконтна ставка визначена експертами у вигляді інтервальної оцінки – [10%, 20%]. Обраний варіант придбання устаткування слід врахувати в подальшому аналізі (див. наступне завдання). Відповідно до викладеного результатом виконання завдання мають бути такі елементи: 1) всі необхідні проміжні розрахунки (з наведенням пояснень в разі потреби) та результуючі інтервальні оцінки сумарних витрат у поточній вартості на придбання устаткування відповідно за рахунок лізингу і кредиту; 2) всі необхідні проміжні розрахунки (з наведенням пояснень в разі потреби) та остаточний результат порівняння зазначених вище інтервальних оцінок, а також висновок щодо найбільш доцільної (привабливої) форми придбання устаткування. Після наведення всіх необхідних проміжних розрахунків (з урахуванням пояснень в разі потреби), підсумкові результати слід представити у таблиці. ЗАВДАННЯ 2 Розрахувавши за умовою та результатами виконання завдання (частини) 1 показники постійних, змінних та сукупних витрат у наступному (плановому) році, потрібно дати оцінку плановим заходам щодо збільшення обсягу виробництва за методикою СVР-аналізу. Для цього необхідно визначити й проаналізувати такі показники: 1) маржинальний прибуток у плановому році; 2) операційний прибуток у плановому році; 3) коефіцієнт маржинального прибутку у плановому році; 4) обсяг виробництва у плановому році, що забезпечує загальну (бухгалтерську) беззбитковість (точку беззбитковості); 5) рівень (коефіцієнт) безпеки виробництва у плановому році; 6) операційний ліверідж у плановому році.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову