0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управлінський облік (ID:598470)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 8
Рік виконання: 2021
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 11 Фірма запланувала виготовлення товарів широкого вжитку в планованому періоді. Розрахункові дані за виготовлення тарілок представлені в табл. 4. Таблиця 4 Даніпро плановані витрати щодо виготовлення тарілок Витрати Повна собівартість виготовлення 100 тарілок, грн. (К) Умовно-змінні Умовно-постійні 75,4 39,6 Разом 115 У планованому періоді передбачено виготовити і продати 70 тис. тарілок. Ціна реалізації однієї тарілки – 1,5 грн. (К) Визначити: 1) критичну точку в натуральному та вартісному виразі; 2) побудувати графіки залежності витрат, виручки від обсягу виробництва продукції, установити зону прибутковості й збитковості на графіках; 3) прибуток та рентабельність реалізації 70 тис. тарілок. Зробити висновки. Завдання 12 ТОВ «Крона» виготовило у звітному році 2550 шт. виробів. Ціна одного виробу 30 грн., повна собівартість виготовлення й реалізації 28 грн. Для даного обсягу реалізації продукції співвідношення змінних і постійних витрат становить 60 % і 40 % відповідно. Розрахувати обсяг беззбитковості виробництва в натуральному й вартісному вираженні. Знайти прибуток і рентабельність реалізації 2550 шт. виробів. Оцінити запас фінансової міцності підприємства. Зробити висновки. Завдання 13 Підприємство ВАТ “Мрія” виготовляє синтетичні миючі засоби. У звітному році підприємство виготовило та реалізувало мило “Біла орхідея” та мило “Дитяче”. Показники обсягів реалізації продукції підприємства, цін та витрат наведено у табл. 5. Таблиця 5 Показники обсягів реалізації, цін та витрат продукції ВАТ “Мрія” Найменування показників Значення показників Мило “Біла орхідея” Мило “Дитяче” 1. Обсяг реалізації продукції, тис. шт. 400 450 2. Ціна реалізації продукції без урахуванням податку на додану вартість, грн. / шт. 2,0 1,1 3. Питомі змінні витрати на виробництво та збут одиниці продукції, грн. 1,06 0,8 Сукупні постійні витрати на виробництво та збут продукції дорівнюють 335 тис. грн. Сукупні постійні витрати розподіляються між окремими видами продукції пропорційно питомої ваги виручки відповідних видів продукції в сукупній виручці від реалізації усієї продукції. Визначити прибуток від реалізації окремих видів продукції підприємства та їх рентабельність. Зробити висновки щодо доцільності існування такого асортименту продукції підприємства та запропонувати шляхи його поліпшення з метою підвищення прибутку. Завдання 14 Ви працюєте спеціалістом фінансової служби ВАТ “Фенікс”, яке випускає фарфорові вироби. У звітному році питомі умовно-змінні витрати на одиницю продукції підприємства складали 18 грн. За обсягів реалізації продукції на рівні 175,5 тис. виробів підприємство отримувало прибуток у розмірі 83 тис. грн. Ціна реалізації продукції 24 грн. за одиницю. Ціна не включає податок на додану вартість. У плановому році у ВАТ “Фенікс” можливі два альтернативних варіанти зміни цін та обсягів реалізації продукції. За рахунок посилення ринкових позицій і підвищення попиту підприємство може розраховувати на зростання обсягів реалізації продукції на 15 % за умови збереження відпускної ціни. Як альтернатива розглядається можливість підвищення ціни до 28,0 грн. за виріб зі збереженням обсягів реалізації продукції звітного року. Ціна наведена без урахування податку на додану вартість. Вам необхідно обґрунтувати найкращий варіант дій підприємства, який сприятиме зростанню прибутку від реалізації продукції. Завдання 15 ВАТ «Юка» реалізує синтетичні миючі засоби такого асортименту: пральний порошок «Кристал» – 5,50 грн. за пачку (К), обсяг реалізації – 500 тис. пачок; пральний порошок «Био-М» – 6,80 грн. за пачку (К), обсяг реалізації – 600 тис. пачок; пасту «ОКО» – 7,20 грн. (К), обсяг реалізації – 70 тис. пачок. ПДВ складає 20% від ціни реалізації. Повні витрати на виробництво та збут продукції дорівнюють: пральний порошок «Кристал» – 75% від ціни реалізації продукції без ПДВ; пральний порошок «Био-М» – 70% від ціни реалізації продукції без ПДВ; паста «ОКО» – 73% від ціни реалізації продукції без ПДВ. Чистий прибуток підприємства розподіляється наступним чином: 30% – виплата дивідендів, 25% – поповнення резервного фонду. Визначити: 1) чистий прибуток підприємства за умови врахування тільки наведених даних; 2) суму дивідендів, розмір поповнення резервного фонду, величину нерозподіленого прибутку підприємства. Завдання 16 Обчислити суму власного капіталу ВАТ «Строй сервіс» на кінець року. На початок року підприємство мало наступний вигляд першого розділу пасиву балансу (табл. 6) Таблиця 6 Показники власного капіталу підприємства на початок року ПАСИВ (КАПІТАЛ) На початок року (К) 1. Статутний капітал, тис. грн. 600 2. Резервний капітал, тис. грн. 200 3. Нерозподілений прибуток, тис. грн. 100 Усього, тис. грн. 900 За результатами роботи підприємства за рік отримано чистий прибуток 220 тис. грн. (К). За рішенням загальних зборів акціонерів його буде розподілено наступним чином: виплата дивідендів акціонерам – 10% від суми статутного капіталу на початок року; відрахування в резервний фонд – 110 тис. грн. Визначити: 1) розмір прибутку, який спрямовано на виплату дивідендів; 2) збільшення розміру нерозподіленого прибутку; 3) суму власного капіталу підприємства на кінець року. Зробити висновки. На підставі проведених розрахунків заповнити розділ 1 пасиву балансу підприємства.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Завдання 11 Фірма запланувала виготовлення товарів широкого вжитку в планованому періоді. Розрахункові дані за виготовлення тарілок представлені в табл. 4. Таблиця 4 Даніпро плановані витрати щодо виготовлення тарілок Витрати Повна собівартість виготовлення 100 тарілок, грн. (К) Умовно-змінні Умовно-постійні 75,4 39,6 Разом 115 У планованому періоді передбачено виготовити і продати 70 тис. тарілок. Ціна реалізації однієї тарілки – 1,5 грн. (К) Визначити: 1) критичну точку в натуральному та вартісному виразі; 2) побудувати графіки залежності витрат, виручки від обсягу виробництва продукції, установити зону прибутковості й збитковості на графіках; 3) прибуток та рентабельність реалізації 70 тис. тарілок. Зробити висновки. Завдання 12 ТОВ «Крона» виготовило у звітному році 2550 шт. виробів. Ціна одного виробу 30 грн., повна собівартість виготовлення й реалізації 28 грн. Для даного обсягу реалізації продукції співвідношення змінних і постійних витрат становить 60 % і 40 % відповідно. Розрахувати обсяг беззбитковості виробництва в натуральному й вартісному вираженні. Знайти прибуток і рентабельність реалізації 2550 шт. виробів. Оцінити запас фінансової міцності підприємства. Зробити висновки. Завдання 13 Підприємство ВАТ “Мрія” виготовляє синтетичні миючі засоби. У звітному році підприємство виготовило та реалізувало мило “Біла орхідея” та мило “Дитяче”. Показники обсягів реалізації продукції підприємства, цін та витрат наведено у табл. 5. Таблиця 5 Показники обсягів реалізації, цін та витрат продукції ВАТ “Мрія” Найменування показників Значення показників Мило “Біла орхідея” Мило “Дитяче” 1. Обсяг реалізації продукції, тис. шт. 400 450 2. Ціна реалізації продукції без урахуванням податку на додану вартість, грн. / шт. 2,0 1,1 3. Питомі змінні витрати на виробництво та збут одиниці продукції, грн. 1,06 0,8 Сукупні постійні витрати на виробництво та збут продукції дорівнюють 335 тис. грн. Сукупні постійні витрати розподіляються між окремими видами продукції пропорційно питомої ваги виручки відповідних видів продукції в сукупній виручці від реалізації усієї продукції. Визначити прибуток від реалізації окремих видів продукції підприємства та їх рентабельність. Зробити висновки щодо доцільності існування такого асортименту продукції підприємства та запропонувати шляхи його поліпшення з метою підвищення прибутку. Завдання 14 Ви працюєте спеціалістом фінансової служби ВАТ “Фенікс”, яке випускає фарфорові вироби. У звітному році питомі умовно-змінні витрати на одиницю продукції підприємства складали 18 грн. За обсягів реалізації продукції на рівні 175,5 тис. виробів підприємство отримувало прибуток у розмірі 83 тис. грн. Ціна реалізації продукції 24 грн. за одиницю. Ціна не включає податок на додану вартість. У плановому році у ВАТ “Фенікс” можливі два альтернативних варіанти зміни цін та обсягів реалізації продукції. За рахунок посилення ринкових позицій і підвищення попиту підприємство може розраховувати на зростання обсягів реалізації продукції на 15 % за умови збереження відпускної ціни. Як альтернатива розглядається можливість підвищення ціни до 28,0 грн. за виріб зі збереженням обсягів реалізації продукції звітного року. Ціна наведена без урахування податку на додану вартість. Вам необхідно обґрунтувати найкращий варіант дій підприємства, який сприятиме зростанню прибутку від реалізації продукції. Завдання 15 ВАТ «Юка» реалізує синтетичні миючі засоби такого асортименту: пральний порошок «Кристал» – 5,50 грн. за пачку (К), обсяг реалізації – 500 тис. пачок; пральний порошок «Био-М» – 6,80 грн. за пачку (К), обсяг реалізації – 600 тис. пачок; пасту «ОКО» – 7,20 грн. (К), обсяг реалізації – 70 тис. пачок. ПДВ складає 20% від ціни реалізації. Повні витрати на виробництво та збут продукції дорівнюють: пральний порошок «Кристал» – 75% від ціни реалізації продукції без ПДВ; пральний порошок «Био-М» – 70% від ціни реалізації продукції без ПДВ; паста «ОКО» – 73% від ціни реалізації продукції без ПДВ. Чистий прибуток підприємства розподіляється наступним чином: 30% – виплата дивідендів, 25% – поповнення резервного фонду. Визначити: 1) чистий прибуток підприємства за умови врахування тільки наведених даних; 2) суму дивідендів, розмір поповнення резервного фонду, величину нерозподіленого прибутку підприємства. Завдання 16 Обчислити суму власного капіталу ВАТ «Строй сервіс» на кінець року. На початок року підприємство мало наступний вигляд першого розділу пасиву балансу (табл. 6) Таблиця 6 Показники власного капіталу підприємства на початок року ПАСИВ (КАПІТАЛ) На початок року (К) 1. Статутний капітал, тис. грн. 600 2. Резервний капітал, тис. грн. 200 3. Нерозподілений прибуток, тис. грн. 100 Усього, тис. грн. 900 За результатами роботи підприємства за рік отримано чистий прибуток 220 тис. грн. (К). За рішенням загальних зборів акціонерів його буде розподілено наступним чином: виплата дивідендів акціонерам – 10% від суми статутного капіталу на початок року; відрахування в резервний фонд – 110 тис. грн. Визначити: 1) розмір прибутку, який спрямовано на виплату дивідендів; 2) збільшення розміру нерозподіленого прибутку; 3) суму власного капіталу підприємства на кінець року. Зробити висновки. На підставі проведених розрахунків заповнити розділ 1 пасиву балансу підприємства.