0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація пошукової діяльності учнів у процесі вивчення рідного краю (ID:100018)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Географія
Сторінок: 150
Рік виконання: 2022
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Проблема організації пошукової діяльності учнів у теорії і практиці навчання. 1.1. Пошукова діяльність учнів як дидактична проблема. 1.2. Стан дослідження проблеми в психолого-педагогічній і методичній літературі з географії. 1.3. Аналіз роботи школи з питань організації пошукової діяльності учнів. Висновки до 1 розділу. Розділ 2. Дидактичні умови організації пошукової діяльності учнів у процесі ви-вчення рідного краю. 2.1. Проблемне навчання - умова організації пошукової діяльності учнів. 2.2. Самостійна робота як засіб залучення учнів до пошукової діяльності. 2.3. Формування досвіду пошукової діяльності-засобами навчальних технологій. Висновки до 2 розділу. Розділ 3. Організація і результати дослідження пошукової діяльності учнів. 3.1. Методика організації і проведення експериментального дослідження. 3.2. Підсумки і результати дослідно-експериментальної роботи. Висновки до 3 розділу. Загальні висновки. Список використаної літератури. Додатки.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність дослідження. Процес становлення національної школи України характеризується інтенсивним пошуком таких дидактичних моделей, які максимально сприяли б формуванню соціально активної, творчої особистості, на що спрямовані директивні освітянські документи: державна національна програма "Освіта". Україна ХХІ століття; стратегія інтелектуального розвитку України та ін. У зв'язку з цим потребує теоретичного і практичного вивчення питання організації пошукової діяльність учнів, враховуючи реалізацію ідей безперервної освіти і системного підходу.