0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Опис країни – Польща (ID:1132045)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Географія
Сторінок: 39
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТУРИСТИЧНІ РЕСУРСИ КРАЇНИ 6 1.1. Природно-кліматичні ресурси 6 1.2. Культурно-історичні ресурси 7 1.3. Основні туристські райони і центри 11 РОЗДІЛ 2. СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ 15 2.1. Географічне та внутрішньополітичне становище 15 2.2. Рівень соціально-економічного розвитку 17 2.3. Стан соціальної інфраструктури 22 РОЗДІЛ 3. СУЧАСНИЙ СТАН ТУРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 25 3.1. Структура туристських потоків 25 3.2. Рівень розвитку індустрії та економіки туризму 30 3.3. Місце і конкурентоспроможність на світовому туристичному ринку 33 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Сучасна індустрія туризму - одна з найбільш швидко прогресуючих галузей світового господарства і розглядається і як самостійний вид економічної діяльності,і як міжгалузевий комплекс. Більше того,на початку XXI ст. туризм за обсягами доходу справедливо посів третє місце серед провідних галузей світової економіки. За результатами 2001 року, туристична галузь утворила 12% світового внутрішнього продукту і поглинула більше 11% витрат споживачів. В багатьох країнах і регіонах туризм є основним джерелом прибутків. За чисельністю працівників індустрія туризму також стала однією з найбільших у світі - в ній зайнято понад 260 млн. чол.,тобто кожний 10-й працюючий. Надходження з туристичних подорожей у світовому масштабі становлять понад понад 500 млрд. доларів США щорічно. Найбільші прибутки отримують країни Західної Європи та США. Згідно з прогнозами експертів Всесвітньої туристичної організації (ВТО), на початку XXI ст. обсяги міжнародного туризму зростатимуть щороку в середньому на 4%. Хоча за 2001 рік Кількість туристів досягла рекордної цифри – біля 700млн.чол.,збільшивши більше ніж на 7%, в зв’язку з подіями 11 вересня в США щорічні темпи зростання зменшаться. Однієї з найважливіших проблем, що має бути вирішена як людству в цілому, так і туристичній галузі, зокрема, стане проблема екології. В останні роки в туризмі не тільки використовуються нові технології зі сфери інформаційних систем, зв'язку, транспорту і будівництва, але і приймаються певні кроки по захисту навколишнього середовища. Необхідно підкреслити, що структура сучасного туризму розвивається від багатих регіонів до бідних, від промислово-розвитих країн - до менш розвинутих, від урбанізованого суспільства - до аграрного. Це служить істотним фактором урбанізації і розвитку мережі сільських населених пунктів. Ріст туристичного руху вимагає відповідних величин і якості як туристичної, так і супутньої бази, що є ще однією причиною, по якій туризм вважається істотним фактором урбанізації і розвитку сільської місцевості. Урбанізація, як важливий культурний процес, викликає глибокі зміни в структурі суспільства, тому що створює цивілізацію, що спирається на високі технології. Це знаходить висвітлення в чотирьох площинах: економічної, технічної, демографічної. Як одна з головних складових регіональної економіки туризм є чинником активізації всієї економіки даного регіону: з'являються нові види послуг (готельні, гастрономічні, транспортні, торгові, розважальні, банківські), починають рухатися окремі галузі, що працюють на туризм і міське населення. Таким чином, можна сказати, що сучасний масовий туризм зв'язаний майже з всіма елементами функціонування регіональної і національної економіки. Роль туризму в розвитку регіональної економіки можна простежити і по співвідношенню кількості людей, зайнятих у туристській галузі, і загальної кількості працівників у регіоні. В міру росту ролі туризму в економіко-соціальному житті регіону це співвідношення збільшується, створюючи рівновагу на регіональному ринку праці. Під впливом потреб туристської економіки збільшується попит на робочу силу в готельному господарстві, у структурі суспільного харчування, у технічній сфері організації туристського руху (екскурсоводи, водії автокарів, організатори туристських бюро й агентств). Судячи з літературних джерел, туризм відноситься до групи самих великих роботодавців у світі, кількість зайнятих у цій галузі оцінюється в 250 млн. чоловік (що складає 6,3 % зайнятих). Джерельною базою дослідження виступили праці таких науковців, як: Александрова А.Ю., Ананьев М.А., Ващенко Н.П., Гидбут А.В., Голиков А.П., Грицак Ю.П., Казакова Н.А., Сидоров В.І., Кузьмін О.Є., Соколенко С.І. та інші. Інтенсивний розвиток туризму як однієї з галузей економіки,що розвивається, багато в чому визначається функціонуванням туристських регіонів, тобто територій, що турист вибирає для своєї подорожі. Практичне використання основних положень теорії дозволяє, як свідчить досвід закордонних країн, значно розширити потік туристів і одержати істотний соціальний і економічний ефект. Метою моєї курсової роботи є дослідження географії рекреаційно-туристичного комплексу Польщі, визначення його пріоритетів та проблем розвитку. Дослідити вплив, значення туризму у країні на інші галузі народного господарства та їх тісний взаємозв’язок. Виходячи з мети нашого дослідження перед нами постають наступні завдання: 1. Оцінити туристичні ресурси Польщі: 2. Проаналізувати соціально-економічні передумови розвитку туризму. 3. Дослідити сучасний стан туристичної діяльності Об’єктом дослідження є туристичний потенціал Польщі. Предметом дослідження є туристично-країнознавчі ресурси даної країни. Методи дослідження, використані в роботі: аналітичний, статистичний, порівняльний, дедукція, індукція.