0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ТЕРИТОРІАЛЬНІ ВІДМІНИ ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ (на матеріалах ЗНО у Тернопільській області) (ID:628029)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Географія
Сторінок: 116
Рік виконання: 2020
Вартість: 9000
Купити цю роботу
Зміст
План ВСТУП………………………………………………………………………….…4 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ……………………………………………………..…7 1.1. Якість знань як суспільно-географічна категорія…………………...………7 1.2. Методологічні аспекти дослідження якості знань учнів………………….18 1.3 Зовнішнє незалежне оцінювання, як основа оцінки якості знань учнів……………………………………………………………………………....26 Висновки до розділу 1……………………..……………………………………29 РОЗДІЛ ІІ. ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ………….……31 2.1. Загальна характеристика чинників, що впливають на формування якості знань учнів…………………………………………………………………….….31 2.2. Типи навчальних закладів, як основа формування якості знань учнів………………………………………………………………………………47 2.3. Вплив транспортної доступності на формування якості знань учнів…………………………………………………………………….……...…52 2.4. Наповнюваність класів та їх вплив на формування якості знань учнів…...56 2.5. Забезпеченість шкіл вчителями і категоріальність вчителів як основа формування якості знань учнів……………………………………………….....61 Висновки до розділу 2…………………………………………………………..65 РОЗДІЛ ІІІ. ТЕРИТОРІАЛЬНА ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ ВИПУСКНИКІВ ЗЗСО………………………………………………………...66 3.1. Українська мова та література………………………..…………..……...…66 3.2. Історія України………………………………………………………………69 3.3. Математика…………………………………………………………..………72 3.4. Біологія………………………………………………………………………76 3.5. Географія………………………………………………………………….…78 Висновки до розділу 3…………………………………………………...……...81 3 3 РОЗДІЛ IV. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ ВИПУСКНИКІВ……………………………..……………………..…82 4.1 SWOT-аналіз якості знань учнів………………………………..…….……..82 4.2. Шляхи покращення якості знань учнів……………………………...……...85 Висновки до розділу 4…………………………………………………………..92 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………..…93 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ……………………………......95 ДОТАТКИ……………………………………………………………………101
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вже кілька років випускники українських шкіл, які бажають продовжувати навчання у вищих навчальних закладах проходять зовнішнішнє незалежне оцінювання. За підтримки ЗНО характеризується ступінь їх знань і цього достатньо для навчання в університеті. Основна мета введення зовнішнього незалежного оцінка в Україні - це забезпечення об’єктивності оцінки знань випускників, створюючи умови, за яких визначати можливість вступу до університетів зможе досягти рівня знань заявника. Дійсно, при зовнішньому незалежному оцінюванні відповіді випускника не перевіряється його шкільним учителем з тих чи інших причин бути не об’єктивним та незалежним експертом, який не пов'язаний з школою чи університетом Нагальною потребою в сучасній освіті України є використання ЗНО, як вагомого показником для аналізу якості освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти. Оскільки якість освіти учнів безпосередньо залежить від фахової підготовки кожного викладача та від роботи педагогічного колективу тому в кожному закладі середньої освіти кожному закладі обов’язково мають бути чіткі технохолії, які будуть спрямовані на конкретний результат кожного школяра.