Зміст
ВСТУП 5
РОЗДІЛ 1. ІННОВАЦІЙНИЙ 7
1.1 Сутність інновацій та їх роль у підвищенні конкурентоспроможності підприємств гостинності
7
1.2 Впровадження технології «здорових» напоїв як інноваційного елементу у світовій та вітчизняній практиці сфери гостинності
13
1.2.1 Значення «здорових» напоїв у харчуванні людини 14
1.2.2 Характеристика та класифікація «здорових» напоїв 15
1.2.3 Використання локальних та етнічних продуктів у виробництві «здорових» напоїв
18
1.3 Особливості впровадження цеху крафтових безалкогольних напоїв при готелі та вплив його на потенціал готельного підприємства
21
1.3.1 Характеристика локальної сировини при виготовленні «здорових» напоїв
23
1.3.2 Технологічний процес виготовлення «здорових» етнічних крафтових безалкогольних напоїв
23
1.3.3 Асортимент «здорових» напоїв власного виробництва 28
1.4 Інноваційний потенціал готелю з крафтовим виробництвом безалкогольних напоїв
36
РОЗДІЛ 2 МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ 37
2.1 Характеристика регіону, де планується розмістити підприємство та обґрунтування вибору місця будівництва
37
2.2 Аналіз існуючого ринку готельних послуг 40
2.3 Дослідження контингенту потенційних споживачів 44
2.4 Визначення концептуальних засад діяльності засобу розміщення 46
РОЗДІЛ 3 ОРГАНІЗАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ 49
3.1 Моделювання сервісно-виробничого процесу готельного підприємства 49
3.2 Характеристика приймально-вестибюльної групи приміщень 52
3.3 Характеристика житлової групи приміщень 58
3.4 Організація харчування споживачів готельних послуг в закладах ресторанного господарства засобу розміщення
65
3.4.1 Структура та характеристика закладів ресторанного господарства засобу розміщення
65
3.4.2 Виробнича програма підприємства харчування 67
3.4.2.1 Складання меню для всіх закладів ресторанного господарства засобу розміщення
67
3.4.2.2 Розрахунок виробничої програми підприємства харчування основного закладу ресторанного господарства
74
3.4.2.3 Прогнозування денної кількості кулінарної продукції 76
3.4.3 Організація технологічного процесу виробництва кулінарної продукції 84
3.4.4 Характеристика процесу обслуговування споживачів готельних послуг в закладах ресторанного господарства засобу розміщення
92
3.4.5 Визначення загальної площі підприємства харчування 100
3.5 Характеристика приміщень фізкультурно-оздоровчого призначення 102
3.6 Характеристика приміщень культурно-дозвільного призначення 108
3.7 Характеристика службово-побутових та господарських приміщень засобу розміщення
110
3.8 Визначення загальної площі готельного підприємства, конфігурації та поверховості будівлі
111
РОЗДІЛ 4 ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ 116
4.1 Розміщення готельного підприємства в містобудівній структурі 116
4.2 Характеристика інженерних систем засобу розміщення 117
4.3 Пропозиції щодо дизайну 120
РОЗДІЛ 5 ЕКОНОМІЧНИЙ 124
5.1 Обґрунтування операційних доходів готелю 124
5.2 Планування операційних активів готелю 127
5.3 Розроблення плану з праці готелю 129
5.4 Планування поточних витрат готелю 136
5.5 Планування операційного прибутку та визначення економічної ефективності діяльності готелю
139
5.6 Ефективність впровадження інновацій в готелі, що проектується 140
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 144
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ 146
ДОДАТКИ 148