ІНСТРУМЕНТИ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (ID:1047879)
Зміст
ВСТУП 5
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ ОГЛЯД ХАРАКТЕРИСТИК ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ 7
1.1. Особливості сучасного Інтернет-маркетингу 7
1.2. Характеристика та детальний аналіз SMM (Social Media Market) 10
1.3. Підходи використання інструментів SMM у маркетинговій діяльності українських підприємств 15
Висновок до розділу 1 18
РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКС ЗАХОДІВ ЩОДО ПРОСУВАННЯ РЕСТОРАННОГО КОМПЛЕКСУ «АЛЛЮР» У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ 19
2.1. Характеристика діяльності ресторану «Аллюр» 19
2.2. Методи просування ресторану «Аллюр» 25
Висновок до розділу 2 28
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДІВ ПРОСУВАННЯ РЕСТОРАНУ «АЛЛЮР» В СОЦІАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ ІНСТАГРАМ 29
3.1. Проблеми методів просування ресторану «Аллюр» в соціальній мережі Інстаграм 29
3.2. Шляхи удосконалення методів просування ресторану «Аллюр» в соціальній мережі Інстаграм 32
Висновок до розділу 3 38
ВИСНОВКИ 39
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 41
ДОДАТКИ 43
Зразок роботи
На сьогоднішній час активно розвивається новий напрямок у маркетингу – інноваційний, тобто маркетингова діяльність компаній з використання інноваційних прийомів через інноваційні види маркетингу. Значне місце в ньому займає інтернет-маркетинг, зокрема соціальний медіа маркетинг або маркетинг соціальних мереж. Особливість соціальних мереж в тому, що вони дають можливість компанії взаємодіяти безпосередньо зі споживачами, оминаючи нав’язливі дії традиційних маркетингових технологій. Соціальний медіа маркетинг володіє низкою інструментів для здійснення діяльності у соціальних медіа, наприклад: робота з блогосферою; робота на спеціалізованих сайтах; інтерактивна діяльність; робота з блогерами.
В процесі дослідження, було наведено характеристику діяльності ресторану «Аллюр», що розташований всього за півгодини їзди від Херсона, серед ароматного хвойного лісу. Було проаналізовано меню, а також винну карту ресторану, визначено місію, цілі та стратегічні завдання досліджуваної компанії. Також було розглянуто організаційну структуру ресторану. В результаті проведеного дослідження, було виділено існуючі методи і інструменти просування.
В процесі проведеної роботи було визначено проблеми маркетингової діяльності ресторану «Аллюр». Однієї з зазначених проблем є недостатня увага соціальним мережам як ефективним і сучасним інструментам просування: логотип ресторану не підходить під його концепцію і не схожий стилістично на логотип вивіски, – а це не є доцільно; наведеної інформації недостатньо, в першу чергу треба написати унікальну торгову пропозицію. Щодо стрічки, то контент, який публікується рестораном «Аллюр» є зовсім не систематичним, публікації і історії на сторінці публікуються хаотично, а це з точки зору інтернет-маркетингу негативно впливає на залученість клієнтів. При аналізі організаційної структури ресторану «Аллюр» було виявлено відсутність маркетингового відділу та посади маркетолога. Виправлення цієї ситуації є першим та головним кроком до вдосконалення маркетингової діяльності ресторану. Також запропоновано контент-план, відповідно до якого має публікуватися пости у стрічку й історії, в залежності від типу контента та мети. Це покращить ситуацію ресторану, з’явиться актив і збільшиться кількість гостей і замовлень онлайн.
Інші роботи з даної категорії: