0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інновації як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємств готельного господарства (ID:1047931)

Тип роботи: стаття
Сторінок: 7
Рік виконання: 2022
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Зміни, що відбуваються сьогодні у світовій економіці, зумовлюють нову роль готельного бізнесу, яка полягає у впливі як на економічні, так і на соціальні процеси в суспільстві. Частка готельної галузі становить не менше 6% сукупного валового національного продукту. На європейські країни від готельного бізнесу приходиться до 43% доходу. Указані показники забезпечують бізнесу потенціал для сталого розвитку. Аналіз розвитку економічної ситуації на українському ринку та досвід інших країн говорять про сталий характер збільшення конкуренції в готельному господарстві. Не дивлячись на швидке впровадження в експлуатацію нових та відновлення наявних готелів, попит на готельні послуги високої якості зростає постійно. У таких умовах значно збільшується роль керування готельними організаціями, що має забезпечувати розвиток соціальної інфраструктури ринку, гарну ефективність функціонування, конкурентоспроможність та стійке положення на ринку [3, с. 180]. В Україні готельне господарство забезпечує послугами розміщення понад 70% усіх туристів, у тому числі 96% іноземних відвідувачів [5]. Конкурентоспроможність організації, що здійснює діяльність у готельному бізнесі, є складною і комплексною категорією, яка включає в себе переваги не тільки за якістю послуг, що надаються, але також і переваги результативної роботи в сфері готельного менеджменту та організації діяльності, якості прийняття і реалізації управлінських рішень, ефективних методів управління персоналом, фінансової стійкості готельних підприємств та ін. [2, с. 153]. Встановлення тривалих, взаємовигідних і стійких відносин зі споживачами є основою для формування конкурентних переваг готельно-ресторанних підприємств. У зв’язку з цим змінюються зразки сучасної поведінки підприємств на ринку. Забезпечення швидкого й адекватного реагування організацій на виклики зовнішнього середовища, що зазнає постійних змін, як економічних, так і політичних, усе більша орієнтація на потреби, очікування і переваги споживачів
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Зміни, що відбуваються сьогодні у світовій економіці, зумовлюють нову роль готельного бізнесу, яка полягає у впливі як на економічні, так і на соціальні процеси в суспільстві. Частка готельної галузі становить не менше 6% сукупного валового національного продукту. На європейські країни від готельного бізнесу приходиться до 43% доходу. Указані показники забезпечують бізнесу потенціал для сталого розвитку. Аналіз розвитку економічної ситуації на українському ринку та досвід інших країн говорять про сталий характер збільшення конкуренції в готельному господарстві. Не дивлячись на швидке впровадження в експлуатацію нових та відновлення наявних готелів, попит на готельні послуги високої якості зростає постійно. У таких умовах значно збільшується роль керування готельними організаціями, що має забезпечувати розвиток соціальної інфраструктури ринку, гарну ефективність функціонування, конкурентоспроможність та стійке положення на ринку [3, с. 180]. В Україні готельне господарство забезпечує послугами розміщення понад 70% усіх туристів, у тому числі 96% іноземних відвідувачів [5]. Конкурентоспроможність організації, що здійснює діяльність у готельному бізнесі, є складною і комплексною категорією, яка включає в себе переваги не тільки за якістю послуг, що надаються, але також і переваги результативної роботи в сфері готельного менеджменту та організації діяльності, якості прийняття і реалізації управлінських рішень, ефективних методів управління персоналом, фінансової стійкості готельних підприємств та ін. [2, с. 153]. Встановлення тривалих, взаємовигідних і стійких відносин зі споживачами є основою для формування конкурентних переваг готельно-ресторанних підприємств. У зв’язку з цим змінюються зразки сучасної поведінки підприємств на ринку. Забезпечення швидкого й адекватного реагування організацій на виклики зовнішнього середовища, що зазнає постійних змін, як економічних, так і політичних, усе більша орієнтація на потреби, очікування і переваги споживачів