Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність вибраної теми, якою я цікавлюся, визначається тим, що перехід до ринкових відносин супроводжується значними викликами, зокрема в галузі управління підприємствами. Проте успіх будь-якого підприємства великою мірою залежить від ефективності його управління, особливо управлінням людськими ресурсами в процесі надання послуг.
Необхідність підвищення ефективності економічної діяльності в Україні та перехід до сталих ринкових відносин вимагають належного управлінського апарату та професійних менеджерів, які можуть організовувати соціально-економічні структури та раціонально управляти ними.
Історично склалося так, що Україна відстала у своєму економічному розвитку порівняно з країнами, де вже встановилися ринкові відносини. Тепер перед нами стоїть завдання перебудови суспільства, враховуючи свою унікальну ідентичність і самобутність на фоні зарубіжного досвіду. Економічні закони відрізняються від законів природи тим, що вони обумовлені людськими діями, мають вибірковий характер і залежать від бажань та виборів людей, а також від соціокультурних, етичних та моральних цінностей.
Наші невдачі в проведенні економічних реформ пов'язані з відсутністю чіткої стратегії для радикальної перебудови суспільства, включаючи політичне, соціальне і етичне середовище. Ми також помилилися, копіюючи чужий досвід, який не завжди відповідає нашим унікальним особливостям. Нам потрібно враховувати, що Україна має тисячолітню історію підприємництва і що "давньоруська народна етика і естетика, дохристиянські коріння, які ще існують, створювали атмосферу поваги до ідеалів добра, справедливості і правди", як це наголошує німецький підприємець.
Для уникнення серйозних помилок у майбутньому, необхідно критично переосмислити світовий досвід внутрішньофірмового і галузевого управління. Проте найголовніше - навчитися знаходити найкращі, оптимальні рішення в умовах нестабільності і невизначеності, що характерні для сучасного життя в Україні. Мова йде про впровадження творчого (креативного) підходу до прийняття рішень.
Головною метою цієї роботи є обґрунтування теоретичних засад і розробка методичних рекомендацій для поліпшення управління процесами обслуговування в галузі ресторанного господарства.
Під час написання цієї роботи були сформульовані такі завдання:
Вивчити теоретичні аспекти організації обслуговування клієнтів у ресторанних закладах.
Проаналізувати конкретний приклад обслуговування клієнтів на прикладі функціонуючого ресторанного господарства.
Запропонувати можливі шляхи для покращення обслуговування клієнтів.
Об'єктом дослідження є сукупність принципів, методів, засобів і форм управління виробництвом, що використовуються з метою підвищення ефективності виробництва і обслуговування на підприємствах ресторанного господарства.
Об'єктом дослідження є процес обслуговування клієнтів на підприємстві ресторанного господарства, зокрема на прикладі ресторану "Піца Челентано", розташованого у місті Миколаїв.