0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості підготовки бенкетів-прийомів (ID:1133656)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 32
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛИ 1. ВИДИ БЕНКЕТІВ, ПРИЙОМІВ, ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКА 5 1.1. Класифікація прийомів та бенкетів 5 1.2. Прийом замовлення та порядок проведення бенкетів 6 1.3. Види бенкетів та порядок їх обслуговування 7 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ БЕНКЕТУ-ПРИЙОМУ 9 2.1. Характеристика ресторану «Балдіно» 9 2.2. Прийняття замовлення на проведення бенкету-прийому 9 2.3. Меню, карта напоїв 10 2.4. Розрахунок кількості обслуговуючого персоналу 18 2.5. Розрахунок площі торгівельного залу 18 2.6. Розрахунок кількості меблів 19 2.7. Розрахунок столового посуду, приладів 20 2.8. Підготовка торгівельного залу до обслуговування 21 ВИСНОВКИ 28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Відвідування кафе чи ресторану дає людині можливість відпочити, поспілкуватися з друзями, скуштувати страви, які важко або неможливо приготувати у домашніх умовах. Місця, які подобаються, клієнти із задоволенням рекомендують іншим, збирають там цілі компанії і навіть відзначають урочисті події. Як правило, привабливість таких місць полягає не у чомусь одному (смачній їжі, стильному інтер’єрі, ввічливому обслуговуванні, живій музиці), а у сукупності цілого ряду складових, яку прийнято називати атмосферою. За тим, щоб заклад функціонував бездоганно, їжа була вишуканою і смачною, а в усіх відвідувачів був гарний настрій, повинен слідкувати майстер ресторанного обслуговування. Саме в його обов’язки входить завдання забезпечення належного сервісу. Майстер ресторанного обслуговування – комплексна професія, яка синтезує у собі обов’язки офіціанта, бармена, кухаря, хостеси, адміністратора, управлінця, обліковця, маркетолога. Фахівець керує обслуговуючим персоналом або самостійно обслуговує постійних клієнтів та VIP-персон, зі складним сервіруванням та під час тематичних святкових заходів. Бере участь або самостійно створює ескізи оформлення банкетного залу, барної стійки, вітрин та приміщення. Отримує посуд, прибори, столову білизну. Полірує посуд і столові прибори. Складає серветки різними способами. Здійснює попереднє сервірування столів. Зустрічає клієнтів, супроводжує їх до вільних або попередньо замовлених місць. Обслуговує клієнтів при замовленні страв у номер готелю. Надає вичерпну інформацію клієнтам щодо інгредієнтів, способу приготування та споживання страв, напоїв, десертів. Контролює автоматизовану систему виклику персоналу до кабінок клієнтів. Стежить за своєчасним приготуванням страв, напоїв, десертів тощо і керує процесом або безпосередньо подає їх клієнтам різними способами («до столу», «в обхід», із використанням допоміжного столика тощо) відповідно до загальноприйнятих правил послідовності споживання та сервірування. Перевіряє вихід порцій за допомогою вимірювального устаткування. Керує процесом або безпосередньо займається декантацією вина та напоїв і фламбуванням страв. Заповнює розрахункові чеки ручним способом та/або за допомогою електронного касового апарата, персонального комп'ютера та проводить розрахунки із клієнтами. Веде облікові операції для подання розрахункової звітності за робочу добу або тиждень. Супроводжує клієнтів до виходу із закладу. Стежить за чистотою столової білизни та у разі її забруднення змінює або віддає її для прання. Складає заявки на одержання необхідних товарів, кулінарних виробів, страв, булочних і кондитерських виробів, контролює своєчасне їх поповнення, розміщує їх у місцях зберігання з урахуванням вимог товарного сусідства, стежить за термінами реалізації та температурним режимом їх зберігання. Упаковує штучні та вагові товари. Нарізає, зважує, розподіляє на порції та викладає продукти та вироби на тарілки, у салатники, інший посуд, розливає молочні продукти та напої у склянки, бокали, фужери тощо. Метою нашого дослідження є дослідження особливостей підготовки бенкетів-прийомів. Виходячи з мети нашого дослідження, перед нами постають наступні завдання: 1) Проаналізувати літературу з питання дослідження; 2) Дослідити особливості організації бенкету-прийому; 3) Розрахувати бенкет-прийом на 200 чоловік. Об’єктом роботи виступає ресторан «Балдіно». Предметом роботи виступають особливості розрахунків та проведення прийому.  
Інші роботи з даної категорії: