0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація постачання продовольчих товарів і предметів матеріально-технічного призначення діючого ресторану (ID:1134725)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 35
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПОСТАЧАННЯ ТОВАРІВ В РЕСТОРАННОМУ ГОСПОДАРСТВІ 5 1.1. Сутність та основні поняття поставки товару 5 1.2. Джерела надходження і схеми завозу товару 7 1.3. Визначення потреби у постачання продуктів у ресторанному господарстві 11 РОЗДІЛ 2.АНАЛІЗ ПОСТАЧАННЯ ТОВАРІВ ТА СИРОВИНИ У РЕСТОРАНІ «ЗОЛОТИЙ СКІФ» 20 2.1. Характеристика ресторану в готелі «Золотий скіф» 20 2.2. Організація забезпечення продукцією ресторанного підприємства «Золотий скіф» 23 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ПОСТАЧАННЯ ТОВАРІВ У РЕСТОРАННОМУ ГОСПОДАРСТВІ «ЗОЛОТИЙ СКІФ» 29 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Практика показує, що чітка і злагоджена організація постачання торгової мережі товарами сприяє розвитку і закріпленню тривких ділових зв'язків з постачальниками, вчасному усуненню недоліків в їхній роботі, забезпеченню цілості матеріальних цінностей, відвертанню втрат. Особливу актуальність набуває проблема підвищення ефективності системи товаропостачання, що припускає впровадження прогресивної технології доставки товарів в контейнерах і на піддонам. Таким чином, при рішенні питань організації товаропостачання необхідно виходити з економічних інтересів, що забезпечують збереження якості товарів і мінімум їхніх втрат при транспортуванні, перевезення вантажів в мінімально короткий термін і з найменшими витратами. Задача істотного поліпшення системи товаропостачання нерозривно зв'язана з безперервним зростанням промислового і сільськогосподарського виробництва, постійним розширенням мережі роздрібних торгових підприємств, підвищенням добробуту і культури радянського народу. Розширення асортименту товарів, а отже, збільшення обсягів перевезень теж зумовлюють необхідність подальшого вдосконалення технології товаропостачання як умова поліпшення всієї системи забезпечення населення товарами. В сучасній економічній літературі товаропостачання часто ототожнюють з процесом переміщення товарів з сфери виробництва в сферу споживання. Між тим цей процес, як категорія економічна, в більшому ступені відповідає поняттю руху товару, що охоплює комплекс взаємозв'язаних комерційних і технологічних операцій по забезпеченню наскрізного ланцюга руху товарних мас. Товаропостачання ж слід розглядати як складник руху товару на заключному етапі цього процесу, воно закликане забезпечити безперебійне постачання товарами роздрібної торгової мережі, здійснюване місцевими постачальниками (підприємствами промисловості, базами оптової торгівлі, складами роздрібних організацій), при мінімальних народногосподарських витратах. Тому постачання крамниць товарами слідує розглядати в тісному зв'язку з такими технологічними операціями, як приймання, зберігання, підготовка товарів до відпустки і продажу. Мета цієї роботи охарактеризувати місце ресторану в готельному комплексі та складові організації продовольчого постачання до ресторану, як теоретично, так і практично на прикладі ресторану «Золотий Скіф», а також роздивитися можливі заходи щодо удосконалення в організації постачання. Для досягнення поставлених цілей в роботі, поставлені наступні завдання: 1. показати організаційну та господарську діяльність ресторану; 2. дати визначення процесу продовольчого постачання; 3. розглянути методи визначення потреби ресторану в продуктах; 4. поетапно розібрати складові процесу постачання, тобто налагодження зв’язків з постачальниками, організацію складської роботи, транспортного забезпечення та ін.; 5. на прикладі роботи ресторану «Золотий Скіф» при готелі описати весь процес організації продовольчого постачання з використанням вихідних даних цього підприємства і діючої документації; 6. визначити деякі шляхи в удосконалення організації продовольчого постачання в ресторанах України. В даній роботі використовувалась спеціальна література, запропонована для працівників готельно-ресторанного бізнесу.
Інші роботи з даної категорії: