0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Склад і характеристика матеріально-технічної бази для здійснення процесів обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства (ID:1134886)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 39
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПРИМІЩЕНЬ ТА ЇХ ОБЛАДНАННЯ 5 1.1. Склад і характеристика матеріально-технічної бази для організації процесу обслуговування в закладах ресторанного господарства 5 1.2. Характеристика приміщень, в яких відбувається процес обслуговування 7 1.3. Характеристика приміщень, які непрямо впливають на процес обслуговування 10 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАТЕРІАЛЬНО - ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ РЕСТОРАНУ «БАЛДИНО» 15 2.1. Характеристика порцелянового, фаянсового, керамічного, дерев’яного, скляного, кришталевого та металевого посуду і наборів 20 2.2. Планування приміщень 27 2.3. Освітлення 28 2.4. Оздоблювальні матеріали 29 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 35 ДОДАТКИ 39
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП ресторан посуд обслуговування приміщення Актуальність теми полягає в необхідності вирішення питань шляхів підвищення рівня якості обслуговування підприємств ресторанного господарства в сучасних конкурентних умовах ринку. Менеджмент закупівель розпочинається з визначення тих постачальницьких трансакцій, які потрібно встановити між відділом закупівель і конкретними споживачами матеріальних ресурсів. Як тільки внутрішньо - фірмові споживачі та номенклатура матеріальних ресурсів визначені, потрібно встановити вимоги до розмірів, параметрів постачань, плани і специфікацію на кожну позицію номенклатури та певну номенклатурну групу матеріальних ресурсів. Перш ніж визначити можливих постачальників, необхідно вирішити питання: чи не вигідніше самій фірмі виробляти певні види матеріальних ресурсів. На сьогодні існують три основних типи організації закупівель матеріальних ресурсів залежно від тривалості та складності: сталі закупівлі, модифіковані закупівлі (у яких змінюється або постачальник, або параметри закуповуваних матеріальних ресурсів), нові закупівлі, викликані потребами нового внутрішньо - фірмового користувача. Попередня оцінка можливих джерел закуповуваних матеріальних ресурсів полягає у порівнянні пропонованої постачальниками якості матеріальних ресурсів і сервісу з необхідними внутрішньо фірмовим користувачам. Після завершення процесу доставки потрібно організувати вхідний контроль якості матеріальних ресурсів (дана процедура для надійних постачальників може бути відсутньою). Ефективність управління закупівлями оцінюється завдяки беззупинному контролю і аудиту виконання умов договорів за термінами, цінами, параметрами постачань, якістю матеріальних ресурсів та сервісу. Отже, процес матеріально - технічного забезпечення є багатоаспектним та складним. Метою дослідження є визначення впливу вдосконалення матеріально-технічної бази на підвищення якості обслуговування в підприємствах ресторанного господарства. Відповідно до мети, завданнями роботи є: 1. аналіз матеріально-технічного забезпечення в підприємствах ресторанного господарства та його вплив на якість обслуговування; 2. надання загальної характеристики досліджуваного об’єкту в роботі підприємства; 3. дослідження резервів вдосконалення роботи досліджуваного підприємства. Об’єктом дослідження в роботі є матеріально-технічна база ресторану «Балдино». Предметом дослідження є матеріально-технічне забезпечення ресторану «Балдино».
Інші роботи з даної категорії: