0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація обслуговування бенкетів фуршетів з обслуговуванням офіціантами (ID:1135897)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 34
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ І ВИДИ БАНКЕТІВ 5 1.1. Банкет-прийом з повним обслуговуванням офіціантами 5 1.2. Банкет-прийом з частковим обслуговуванням офіціантами 8 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ БАНКЕТІВ-ФУРШЕТІВ З ОБСЛУГОВУВАННЯМ ОФІЦІАНТАМИ НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ «АСТОРІЯ» М.МИКОЛАЄВА 12 2.1. Порядок прийому та виконання замовлень на обслуговування 12 2.2. Вимоги до меню 15 2.3. Організація обслуговування банкету-фуршету з обслогуванням офіціантами на 48 осіб 17 ВИСНОВКИ 30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32  
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження.Ресторани відіграють досить важливу роль в житті людини. Крім задоволення фізіологічних потреб у харчуванні, «вихід» в ресторан виконує важливу соціальну функцію. Людині потрібно не тільки наїстися, але й поспілкуватися. Успішна робота ресторану залежить від декількох факторів. Як і будь-яка складна система, ресторан починається з задуму його засновників та закінчується контролем функціонування закладу. Головну роль в цьому виконує практична філософія його власника та/або директора. Її розкриває підхід до ведення бізнесу, який визначає етичні та моральні цінності, що реалізуються в процесі функціонування підприємства. Звичайно, що для успішного функціонування ресторанного закладу важливого значення мають якість страв, меню, рівень обслуговування, ціна, атмосфера, менеджмент, але найдорожчим за все є місцеположення. Негайний вплив на відвідувача ресторану здійснює атмосфера закладу. Свідомий ефект зумовлює вибір ресторану: чи не занадто шумно, чи не надмірно великий, чи не затісне розташування столиків тощо. Підсвідомий ефект створюється освітленням, типом меблів та кольором скатертин, декором, музикою та ін. Відвідувачі ресторанів приділяють велику увагу дизайну інтер'єру. Чим більше він допомагає створити певний настрій, тим краще. Більш за все, помітним є вплив атмосфери в так званих «тематичних» ресторанах. Однак, найважливішим інгредієнтом успіху в ресторанній справі є меню. Воно повинно відповідати концепції ресторану і залежить від профілю закладу. Лише у випадку, коли управління ресторанним підприємством спирається на професійне та кваліфіковане осмислення концепції закладу, враховує взаємозв'язок з певним ринковим сегментом, зважає на фактори ефективного функціонування та сучасні тенденції попиту, відвідування його залишає приємні враження і формує уподобання попиту щодо ресторанів певного типу і категорії. Мета роботи полягає в тому, щоб на основі отриманих показників та вивчення процесу проаналізувати функціонування та організацію обслугов- ування у діючому закладі ресторанного господарства. Для досягнення цієї мети у роботі вирішується ряд задач:  складання загальної характеристики закладу;  аналіз складу, стану та ефективності використання необхідних ресурсів діючого закладу при здійсненні організації обслуговування;  розроблення шляхів подолання недоліків та підвищення якості процесу у діючому закладі ресторанного господарства. Наукова новизна роботи в тому, що на основі аналізу різнопланових організаційних, виробничих встановлених показників розглядається вирішення недоліків підвищення рівня процессу. Об'єктом дослідження є діючий заклад ресторанного господарства м. Миколаєва «Асторія». Інформацію для дослідження організації обслуговування банкет-фуршету було запозичено із офіційного сайту закладу ресторанного господарства «Асторія». Теоретичною основою дослідження є підручники, періодичні видання, навчальні посібники та інші методичні матеріали з організації ресторанного господарства. Структура роботи. Курсова робота складається зі вступу, 3 розділів, висновку, списку використаних джерел.  
Інші роботи з даної категорії: