Зразок роботи
ВСТУП
На сьогоднішній день ринок чайних ресторанчиків в Україні практично не заповнений. Якщо говорити мовою цифр, то, згідно з дослідженнями, близько 90% українців вважають себе знавцями чаю, а чайний ринок відстає в розвитку від винного на 3 роки.
Однак немає сумніву, що ринок ресторанів чайного типу в найближчі кілька років заповниться, тому вже зараз настав саме час увійти в цей сегмент.
В першу чергу, починаючому рестораторові необхідно буде визначитися з цільовою аудиторією майбутнього чайного ресторану, провести маркетингові дослідження. Виходячи з отриманих даних, вибрати концепцію чайну. Одним з видів чайного ресторану може бути чайна східного типу для гурманів. Цільова аудиторія в закладах такого типу - люди середнього віку з достатком вище середнього, вони добре розбираються не тільки в самому чаї, але і в чайній церемонії.
Справжніх чайних гурманів трохи, але їх вимоги досить високі. А значить, цей момент є ключовим при підборі приміщення, оформленні інтер'єру і чайної карти в меню, підборі та навчанні персоналу, який повинен розбиратися у всіх тонкощах чаю краще клієнта.
Ще одним видом чайної може бути чайна європейського типу, для студентів. Клієнти такого типу закладів віддають перевагу більш демократичні ціни і великий вибір чаю в чайній карті. Гарним доповненням в меню буде великий асортимент солодощів, що дозволить збільшити прибутковість чайної.
Але основну ставку все ж необхідно робити на швидкість обслуговування і орієнтуватися на кількість клієнтів, а не на солідну вартість замовлення. І в майбутньому, обов'язково з'явиться можливість відкрити цілу мережу подібних чайних.
Так само в меню чайної рекомендується додати кава та напої на його основі. Як показує практика, кава досить затребуване серед відвідувачів чайних.
Тема даної курсової роботи: «Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства з чайною концепцією».
Актуальність вибраної мною теми обумовлена тим, що перехід на ринкові відносини пов'язаний із значними труднощами, у тому числі і у сфері управління ресторанами, тим паче чайними, що є досить новаторським бізнесом у нашому регіоні, тому успіхи будь-якого підприємства багато в чому залежать від ефективності менеджменту, а особливо від його важливої складової – управління людськими ресурсами в процесі обслуговування.
Необхідність підвищення ефективності економічної діяльності в Україні, становлення тепер уже незворотних ринкових відносин вимагають відповідного апарату управління, спеціально підготовлених людей,- менеджерів, які здатні організувати соціально-економічні структури і раціонально (науково) управляти ними.
Так історично склалося, що Україна відстала в своєму економічному розвитку від «ринкових» країн світу, і тепер повинна пройти етап перевлаштування (або трансформації) суспільства, здійснюючи творчий синтез зарубіжного досвіду з урахуванням з врахуванням своєї унікальності і самобутності. Як відомо, економічні закони, на відміну від законів природи, опосередковані «живими людьми», в бажаннях і виборах яких наявні очікування, норми, установки, традиції, моральні і етичні цінності. Наші невдачі в проведенні економічних реформ зв'язані з невизначеністю| стратегії кардинального перевлаштування суспільства (включаючи політичне, соціальне і етичне середовище), а також із сліпим копіюванням чужого і непритаманного нам досвіду. Ми не врахували, що Україна має свою тисячолітню історію підприємництва і що «...давньоруська народна етика і естетика, дохристиянське коріння, що ще існує, створювали в житті і веденні бізнесу атмосферу шанування ідеалів добра, справедливості і правди», — про це нам нагадує німецький підприємець. Щоб не допускати грубих помилок надалі, нам необхідно критично переусвідомити досвід внутрішньо фірмового і галузевого управління в світі, але головне - навчитися знаходити якнайкращі (оптимальні) рішення в умовах недостатньої стабільності і невизначеності соціально-економічного життя, характерного для сьогоднішньої України. Мова йде про освоєння творчого (креативного) підходу до прийняття рішень.
Метою роботи є всебічне обґрунтування теоретичних положень та розробка методичних рекомендацій щодо визначення шляхів удосконалення управління процесами обслуговування в закладі ресторанного господарства із чайною концепцією «Teacup».
При написанні даної роботи були поставлені наступні завдання:
Вивчити теоретичні аспекти фактори менеджменту та принципи господарського управління підприємством, для цього будуть розглянуті:
роль менеджменту в діяльності закладу ресторанного господарства
порівняння менеджменту українських компаній із сучасними західними корпораціями
Проаналізувати процес управління підприємством «Teacup», для цього будуть розглянуті:
загальна характеристика ресторану «Teacup»;
організація процесу обслуговування в ресторані; функції директора по управлінню підприємством (використання нових форм і методів обслуговування, організацію і використання реклами)
Вивчити проблеми і шляхи вдосконалення системи управління процесом обслуговування на підприємстві, для цього необхідно розглянути:
недоліки українського менеджменту
основні шляхи вдосконалення менеджменту на підприємстві
Предметом дослідження є сукупність принципів, методів, засобів і форм управління виробництвом, розроблених і вживаних з метою підвищення ефективності виробництва і обслуговування в підприємстві ресторанного господарства чайної концепції.
Об'єкт дослідження - процес обслуговування споживачів на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі СП «Ройал ЛТД» ресторан «Teacup», що спеціалізується на приготуванні і реалізації різних сортів та видів чаю.).
Виходячи з поставлених завдань, робота має наступну структуру:
У першому розділі будуть розглянуті особливості ресторанного бізнесу та роль менеджера в управлінні процесом обслуговування в підприємстві.
У другому розділі буде проаналізовано система управління підприємством «Teacup»
Курсова робота складається із вступу, двох розділів, висновків. Приведено список літературних джерел.
Загальний обсяг роботи 47 сторінок друкованого тексту
Список використаних літературних джерел містить 26 найменуваннь.