Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність дослідження. У ресторанах здійснюють обслуговування прийомів, ювілеїв, весіль та інші урочисті події. Організовуються банкети з повним і частковим обслуговуванням офіціантами. Також існують такі форми обслуговування як банкет-чай, банкет-фуршет, банкет-коктейль, а також обслуговування весільних банкетів та ювілеїв. Підготовча робота до проведення банкету складається з прийому замовлення, підготовки до проведення банкету, обслуговування. Правильне оформлення замовлення багато в чому залежить від того, наскільки докладно і своєчасно продумані й узгоджені всі умови і порядок проведення бенкету між його упорядником і адміністрацією кафе. Наша практика показує, що організація бенкету проходить найбільше успішно, якщо заявку на його проведення приймає метрдотель.
Перш ніж прийняти замовлення, метрдотель зобов'язаний ознайомити замовника із залом, в якому буде проходити банкет, погодити ним план розміщення столів. При цьому обумовлюються такі питання, як місця для почесних гостей або план розміщення гостей за кожним столом окремо; уточнюють, чи буде поданий гостям аперитив, чи потрібні квіти для прикраси столу, музичний супровід і місце для танців. Одночасно знайомлять замовника з правилами кафе, порядком обслуговування і відшкодування можливих збитків. Адміністрація кафе не має право встановлювати мінімальну вартість замовлення, а також пропонувати замовнику примусовий асортимент страв, напоїв, кондитерських виробів.
При оформленні замовлення погоджують дату, час початку і закінчення, місце проведення торжества, кількість учасників урочистості, зразкове меню і попередню вартість замовлення. Після попереднього узгодження замовник вносить в касу аванс у розмірі 50% вартості замовлення на підставі виписаного бухгалтерією прибуткового ордеру і одержує квитанцію. Потім не пізніше ніж за два дні до початку торжества, метрдотель разом із замовником оформляє замовлення-рахунок.
Замовлення рахунок виписується в п'яти примірниках, затверджується керівником кафе і передається в касу. Перший примірник замовлення рахунку передається замовнику, другий залишається у касира, а третій, четвертий і п'ятий направляється відповідно бригадиру офіціантів, матеріально відповідальним особам кухні і буфету. Касир на підставі замовлення-рахунка друкує на контрольно-касовій машині чеки і передає їх працівникові, що виконує замовлення. Бригадир офіціантів підтверджує отримання чека своїм підписом на другому примірнику замовлення-рахунку. Матеріально відповідальні особи кухні і буфету відпускають продукцію згідно чеками та замовлення-рахунку.
Для роботи над даною темою були вивчені наукові праці і сучасні розробки українських і закордонних фахівців в області ресторанного бізнесу. Вивчено досвід сучасних рестораторів України і ближнього зарубіжжя.
Отже темою нашого курсового дослідження є «Організація традиційних свят та урочистих подій у закладах ресторанного господарства».
У своїй роботі ми дослідили організацію весілля на прикладі кафе «Хороший»
Подібне свято дуже важко організувати вдома. Послуги сучасного кафе зможуть задовольнити навіть самого примхливого замовника. Це і обслуговування, приготування страв, прикраса залу та організація дозвілля. Тому ми і вибрали саме весілля.
Об'єктом дослідження є кафе «Хороший» міста Гола Пристань.
Предметом курсової роботи є дослідження ефективності організації процесу обслуговування споживачів під час весілля офіціантами в кафе «Хороший».
Мета курсової роботи - проведення весілля з повним обслуговуванням і забезпеченням максимального комфорту для задоволення замовника та гостей.
Відповідно до мети в курсовій роботі визначено наступні завдання:
1. обґрунтувати технології обслуговування споживачів під час свята в кафе «Хороший»;
2. розглянути специфіку процесу обслуговування;
3. проаналізувати процес обслуговування споживачів офіціантами у кафе «Хороший» під час весілля;
4. визначити резерви вдосконалення обслуговування споживачів кафе «Хороший».