0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація екскурсійних послуг (ID:12685)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 53
Рік виконання: 2010
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1 теоретичні основи організації екскурсійних послуг 1.1 Підприємство готельно-ресторанного бізнесу як суб'єкт господарської діяльності 1.2 Інформаційні та організаційні ресурси підприємств готельно-ресторанного бізнесу 1.3 Організація екскурсійно-інформаційного обслуговування в індустрії туризму та готельно-ресторанному бізнесі Розділ 2 особливості організації екскурсійних послуг В туристичній фірмі «апельсин» 2.1 Загальна характеристика туристичної фірми 2.2 Організація інформаційного обслуговування 2.3 Особливості організації екскурсійних турів туристичною фірмою Розділ 3 пропозиції щодо удосконалення організації екскурсійних послуг в туристичній фірмі «апельсин» 3.1 Стратегічні напрямки розвитку туристичної галузі в Україні 3.2. Основні напрямки вдосконалення маркетингу екскурсійних послуг Висновки Список використаної літератури Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Інші роботи з даної категорії: